لوازم یدکی ماشین چینی مشهد

خرید لوازم یدکی چینی در مشهد

علائم خرابی سر باتری ماشین

۰ بازديد

رمز باتری ماشین تحت عنوان نقطه اتصال فی مابین سیستم الکتریکی ماشین و خویش باتری کار می نماید.

لوازم یدکی دوو

 

 

زمانی که راز باتری ماشین حاد باشد معمولاً یک سری از نشان بوجود میاید که علائم فساد راز باتری ماشین عبارتند از:

نقص‌ در شروع میل کردن ماشین
کاهش قدرت الکتریکی خودرو
در حالی که خلل آغاز زدن خودرو یکی بارز ترین نماد های فساد رمز باتری ماشین میباشد، علائمی دیگری مانند معدود نوروروشنایی شدن لامپ های جلو، سوسو زدن لامپ های پشت آمپر و از شغل افتادن سیستم صوتی نماد دهنده وجود ایراد در راز باتری ماشین میباشند.

در نقطه پایان مایحتاج به توضیح میباشد که برای تشخیص شل و ول بودن رمز باتری ماشین بایستی کاپوت را بالا بزنید و قطب های مثبت و منفی باتری را رسیدگی نمائید. هر دو کابل مثبت و منفی باتری بایستی به صدق به قطب مربوطه خویش وصل گردیده باشند. معمولی‌ترین طریق برای تشخیص این میباشد که راز مثبت و منفی باتری را مقداری حرکت دهید تا مطمئن گردید که در هیچ یک از اتصالات بازی نیست. در صورتی‌که متوجه شدید که هر کدام از کابل های باتری ماشین شل و ول شد‌ه‌است، بلافاصلهً آن را محکم نمائید.

تفاوت بین رادیاتور ماشین و کندانسور چیست

۰ بازديد

تفاوت در میان رادیاتور ماشین و کندانسور چیست؟ سوالی بسیار اساسی که برای اکثر اوقات اشخاص بوجود میاید.

لوازم یدکی برلیانس در مشهد

 

رادیاتور خودرو جزء ضروری و اساسی در سیستم خنک کننده ماشین میباشد و در واقع رادیاتور یک مبدل حرارتی میباشد. ساختار این قطعه دربرگیرنده محیط ورودی آب، محیط خروجی آب و هسته رادیاتور است. مهم‌ترین وظیفه و کاربرد رادیاتور ماشین این میباشد که گرمای مایع خنک کننده را به یاری هوا کاهش دارااست. درحال حاضر کندانسور کولر گازی ماشین بخشی طلاق ناپذیر از سیستم تهویه مطبوع میباشد و همان گونه که در صدر اشاره کردیم، این قطعه مانند یک مبدل حرارتی فعالیت کرده و سبب تبدیل گاز کولر گازی به مایع با فشار بالا میشود.

رادیاتور آب و رادیاتور کولر گازی خودرو هر دو مبدل حرارتی می‌باشند که برای دفع گرما نیز به کارگیری می گردند. البته رادیاتور آب و کندانسور کولر گازی وابسته به دو سیستم گوناگون خودرو بوده و طریق دفع گرما نیز مختلف میباشد. اگرچه رادیاتور آب و کندانسور اسپلیت خودرو کارایی های مشابهی دارا هستند، البته تفاوت های مختلفی میان آن‌ها وجود دارااست. تفاوت کارایی این دو قطعه در‌این میباشد که رادیاتور آب برای دفع گرمای موتور به دور و اطراف نیاز به استعمال از مایع خنک کننده دارااست، در حالی که کندانسور از گاز کولر گازی برای دفع گرما استعمال می نماید. این دو همینطور از دید ساختار نیز گوناگون میباشند، رادیاتور آب دارنده پره‌های فلزی میباشد که بوسیله هسته‌ای با شبکه های باریک و زیاد به هم متصل گردیده‌اند. اکنون کندانسور اسپلیت خودرو معمولاً ساختاری از محصول آلومینیوم یا این که مس دارا‌هستند که گاز کولر گازی گرما را از دربین میبرد و به موقعیت مایع بر می‌گردد.

علت جا نرفتن دنده در حالت روشن

۰ بازديد

در برخی از مواقع ممکن میباشد دنده ماشین در وضعیت پر‌نور به راحتی ردوبدل نشود اما وقتی که ماشین بدون صدا میباشد، بده بستان دنده به خیر و خوبی ایفا گیرد. مهمترین انگیزه جا نرفتن دنده در موقعیت پر‌نور به نقص‌ سیستم کلاچ ماشین مربوط میشود که در شرایطی‌که دیسک و برگه کلاچ ماشین فرسوده گردیده باشد و یا این که مایع هیدرولیک از سیلندر کلاچ ماشین نشتی داشته باشد، ردوبدل دنده در وضعیت پر‌نور به رنج ایفا خواهد گرفت.

لوازم یدکی دوو

 

خلال اشتباهات سیستم کلاچ، سطح تحت روغن گیربکس و فساد کابل های ردوبدل دنده می‌توانند سبب جا نرفتن دنده در وضعیت پر‌نور شوند.

چرا ماشین تو دنده نمیره
همان گونه که در صدر اشاره شد، برای تحقیق اینکه چرا ماشین تو دنده نمیره می بایست ایرادات پایین را نظارت فرمایید:

فرسودگی دیسک و کاغذ کلاچ
نشتی مایع هیدرولیک از سیلندر کلاچ
سطح روغن گیربکس و سلامت بودن آن
خطاها مرتبط با دنده برنجی و ماهک دنده
فرسودگی کابل های بده بستان دنده
انگیزه بد جا رفتن دنده عقب
مطرح ترین انگیزه بد جا رفتن دنده عقب فساد و فرسودگی هرزگرد دنده عقب است که‌این هرزگرد دنده عقب ممکن میباشد به جهت طی کردن فاصله های زمان بر در گیر فساد گردد و همین مسئله منجر بد جا رفتن دنده عقب خواهد شد. در شکل فساد هرزگرد دنده عقب صرفا چاره ردوبدل این قطعه است.

چگونه کاتالیزور را برداریم

۰ بازديد

بعداز پژوهش مزایا و معایب برداشتن کاتالیزور در‌حالتی که هنوز مایل به ریسک راجع به اینکار می‌باشید، یادگرفتن حدف کاتالیزور را به‌دنبال دنبال فرمایید:

سنسور اکسیژن را غیر وابسته نمائید: اولی گام این میباشد که سنسور اکسیژن ماشین را غیر وابسته فرمائید. برای اعمال این شغل نیاز به ابزارهای خاصی دارید تا بتوانید سنسور اکسیژن را جداگانه نمائید.

لوازم یدکی برلیانس در مشهد

 


خارج آوردن کاتالیزور: مرحله آجل جداگانه کردن کاتالیزور از سیستم اگزوز میباشد. شما می بایست کاتالیزور را گشوده نمائید و لوله اگزوز را زیر بکشید. اعتنا داشته باشید در شرایطی که کاتالیزور به سیستم اگزوز جوش داده گردیده است، می بایست با ابزارهای خاصی مبادرت به جداسازی فرمائید.
بعداز برداشتن کاتالیزور می‌توانید آن را بفروشید. تنها اعتنا داشته باشید که هسته کاتالیزور دربردارنده فلزات گران بها به عنوان مثال طلا جواهرات میباشد که در‌صورتی‌که بتوانید آن را از هسته جداگانه فرمایید، می‌توانید با ارزش بهتر به فروش برسانید

علت کم آوردن ماشین در سربالایی

۱ بازديد

برای اکثری از اشخاص پرسش میباشد که انگیزه معدود آوردن ماشین در سربالایی چیست؟ وقتی که در هم اکنون رانندگی با ماشین می‌باشید، در شرایطی‌که از یک شیب یا این که سربالایی بالا می‌روید، موتور و تک تک اجزای دیگر بایستی دشوار شغل نمایند.

لوازم یدکی دوو

 

 

ماشین شما می بایست توان کافی را داشته باشد تا بتواند به نیکی در سربالایی جنبش نماید، بدین ترتیب می قدرت اظهار‌کرد که انگیزه معدود آوردن خودرو در سربالایی اقتدار نداشتن خودرو میباشد.

چنانچه قطعات وخیم در خودرو وجود داشته باشد، این دستور قادر است سبب ساز خواهد شد که موتور در هنگام همت برای عجله تصاحب کردن خودرو نادر بیاورد. دلایلی متعددی برای اینکه چرا ممکن میباشد این رخداد بیفتد وجود داراست، بدین ترتیب می بایست به “انگیزه نادر آوردن ماشین در راز بالایی” اعتنا نمایید. به‌دنبال انگیزه عجله نداشتن ماشین در سربالایی را به شما گفته‌ایم:

بسته شدن غربال بنزین
یک انگیزه نادر آوردن ماشین در سربالایی، بسته شدن غربال بنزین میباشد. در شرایطی که بنزین خالص مدام در موتور جریان نداشته باشد، ماشین شما نمی تواند عجله خیر در سربالایی داشته باشد. غربال بنزین از ورود ناخالصی های بنزین به باطن موتور خودداری می نماید، در صورتیکه غربال بنزین را در فواصل هنگامی مشخص ردوبدل نکنید رسوبات و ذرات متعددی در باک بنزین توده میگردد و جریان سوخت را محصور می نماید و همین فرمان نیز انگیزه پایین آمدن اقتدار ماشین در سربالایی شود.

انواع لاستیک های بدون نیاز به پنچرگیری (لاستیک ران فلت)

۱ بازديد

لاستیک های ران فلت در سه نوع متعدد ساخت‌و‌ساز می‌شوند. لاستیک متکی به خویش، لاستک خویش ترمیم، لاستیک با توکل گاه کمکی در‌این نصیب به توضیح مختصری از این تایرها می‌پردازیم.

لوازم یدکی برلیانس در مشهد

 

 

۱٫لاستیک متکی به خویش
همه گیرترین نوع تایرهای ران فلت، نوع متکی به خویش هستند. دیواره داخلی این نوع لاستیک ها از حد معمول بسیار مشقت بار خیس میباشد و همینطور دارنده توکل گاه داخلی نیز می‌باشند به جهت وجود این توکل گاه بیشتر سطح لاستیک به مکان قرارگیری روی حلقه، برروی این بخش قرار میگیرد که‌این شغل از صدمه به آن دوری می نماید. از معایب به کارگیری از این نوع لاستیک ها نیز میتوان، سواری محکم خیس خودرو را اسم پیروزی و همینطور خودروهای مجهز به ران فلت عبور از دست انداز برایشان دشوار خیس از خودروهای دیگر میباشد.

۲٫لاستیک خویش ترمیم
لاستیک های خویش ترمیم مانند اسپری های ضد پنچری شغل می نمایند. این لاستیک ها از باطن دارنده آستری می‌باشند و در شکل ساخت رخنه‌ خرد این آستری عکس العمل نماد میدهد.به کارگیری از این نوع لاستیک ها خیلی معمول نیست و صرفا در سایزهای محصور ایجاد می گردد.

۳٫لاستیک های با توکل گاه کمکی
به کار گیری از این نوع لاستیک ها در وسایل نقلیه نظامی به چشم می خورد در پیاده سازی این نوع لاستیک ها، از کولار برای تقویت تایر مستعمل میباشد. کولار منجر مقاومت در قبال پنچری و حتی گلوله می‌شود؛ همینطور با تقویت قسمت داخلی، میتواند وزن خودرو را نیز تحمل نماید. بالا بودن وزن این لاستیک ها، سبب ساز تاثیرات منفی بر روی مصرف سوخت و هندلینگ خودرو می توان به همین عامل، این نوع لاستیک تنها در خودروهای هنگفت بکار می رود.

Ebd در چه زمینه‌هایی کمک کننده است

۲ بازديد

سیستم ترمز EBD همینطور از حسگر انحراف خودرو برای تشخیص قدم و چرخش خودرو در یک پیچ به کار گیری می‌نماید. فرض فرمایید خودرو در درحال حاضر چرخش به راست میباشد و چرخش جانبی را تجارب می‌نماید، در حالی که وسیله نقلیه به لاستیک‌های سمت چپ توکل می‌نماید، تا حدی وزن لاستیک‌های سمت راست را کاهش میدهد.

لوازم یدکی دوو

 

درین نمایش، سیستم EBD توزیع نیروی ترمز را به لاستیک‌های بیرونی تهیه می‌نماید، چون توزیع یکنواخت، تایرهای سوای وزن داخلی را قفل می‌نماید.
سیستم ebd همینطور قادر است به در اختیار گرفتن خودرو یاری دهد. در صورتیکه با سرعت متعددی به یک بدور و کناره برسید و به اندازه کافی دستور را نچرخانده باشید (یعنی هنگامی ورودی نیرو روی امر را انجام می کنید ولی خودرو به تکان در مسیر بی واسطه ادامه می دهد)، سیستم EBD ورودی ترمز مایحتاج را برای صاف کردن ماشین در جهتی که میخواهید ایفا می‌نماید و یه خرده سرعت ماشین را کاهش می دهد. به عبارت دیگر، این سیستم‌ها ترمز را روی لاستیک‌های معدود کشش اجرا می‌نمایند و گشتاوری را که در غیر این شکل برای بهبود در اختیار گرفتن خودرو به آنجا نبی میشد جذب می‌نمایند.
این سیستم‌ها آنقدر یکدست عمل می‌نمایند که اکثر رانندگان هیچوقت متوجه وجود آن‌ها نمی‌شوند. زمانی که ترمز را از یک کناره فشار می‌دهید، به عنوان مثالً در یک اتوبان سوا رمپ یا این که حتی ترمز به کناره ای در مسیر، سیستم ترمز EBD شما به صورت اتومات عمل می‌نماید تا باور نتایج گردد که هر چرخ مقدار قابل قبولی از نیروی ترمز را اخذ می‌نماید. فشاری که به هر لاستیک وارد می گردد و به شما یاری می‌نماید در دست گرفتن خویش را مراقبت فرمائید.

سیستم ترمز EBD چیست و چه مزایایی دارد؟

۲ بازديد

هنگام رانندگی، شما بارها روی پدال ترمز فشار می آورید البته برای اینکه سیستم ترمز فارغ از حیف کردن کشش و لغزش چرخ‌ها به صورت اثرگذار شغل نماید، برخی از فناوری‌های نوآورانه مانند سیستم ترمز ABS و “سیستم ترمز EBD” وجود دارااست. سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) یک خصوصیت ایمنی حیاتی در خودرو میباشد.

لوازم یدکی برلیانس در مشهد

 

لاستیک‌ها با اصطکاک شغل می‌نمایند. زمانی پدال گاز را فشار می‌دهید، اصطکاک فی مابین لاستیک‌ها و جاده چیزی میباشد که سبب میگردد به سمت جلو تکان فرمایید. هنگامی روی ترمز فشار می آورید، اصطکاک در میان لاستیک‌ها و جاده چیزی میباشد که سرعت شما‌را کاهش میدهد. به همین ادله میباشد که در وضعیت یخ بندان برخی اوقات طاقت فرسا میباشد که ماشین خویش را در هنگامی که میخواهید استارت به جنبش نمائید و حتی دشوارتر از آن میخواهید متوقف فرمایید مشقت می کشید.

همینطور اصطکاک چیزی میباشد که منجر می‌گردد خودرو در جهتی که میخواهید تکان نماید. زمانی عجله می گیریم، اکثر اوقات این قضیه را مسلم می دانیم که ماشین در جهتی جنبش می‌نماید که چرخ‌ها آرم میدهند. با این اکنون، در صورتیکه در بین لاستیک و جاده اصطکاک وجود نداشته باشد، خودرو به راحتی قادر است از پهلو بلغزد و از در اختیار گرفتن بیرون خواهد شد. مراقبت اصطکاک در بین لاستیک و جاده برای ایمنی رانندگی اساسی میباشد، البته قوانینی وجود داراست که زیر آن این اصطکاک از فی مابین می‌رود. یکی از عجله در جاده‌های منجمد، همان طور که در صدر بیان شد، میباشد، البته در شکل ترمز خیلی شدید، اصطکاک نیز از فی مابین می‌رود. جنبش رو به جلو خودرو قادر است آن را با سرعتی بسیار بیشتر از سرعت چرخش لاستیک‌ها به جلو تکان دهد. این پدیده قفل چرخ نامیده میگردد و یکی‌از دلایل شایع تصادفات رانندگی میباشد. وقتی که‌این واقعه بیفتد، لاستیک‌ها دیگر روی جاده نمی‌چرخند و خودرو به تکان در مسیری که هنگام آغاز لغزش در آن جهت بود ادامه میدهد.

بهترین زمان تعویض مپ سنسور چه موقعی است؟

۲ بازديد

به صورت کلی، فرصت ظریف ردوبدل مپ سنسور در دفترچه راهنما هر خودرو نام برده میباشد.

لوازم یدکی دوو

 

چنانچه به هر نحوی دسترسی بدین دفترچه ندارید، عالی میباشد بدانید که میانگین مجال بده بستان مپ سنسور پس از هر ۱۵۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰۰ کیلومتر میباشد.

راه و روش های تشخیص تندرست مپ سنسور
برای آزمایش تندرست تلاش مپ سنسور معمولا از دو طریق آزمایش از روش دستگاه دیاگ و آزمایش ولتاژی سود می برند تا از کارایی این قطعه اعتقاد نتایج نمایند. خوب میباشد این عمل به دست یک تعمیرکار کارشناس دراین مورد بسپارید.

با اتصال دستگاه دیاگ به خودرو معیار فشار هوای ورودی اندازه گیری گردیده و از این طرز واحد سنجش تندرست مپ سنسور معقول میگردد. با نظارت کد های اشتباه و آزمایش های ولتاژی، معیار سالم این قطعه نظارت می شود.

در آزمایش ولتاژی، بعداز اتصال سوکت به قطعه، ولتاژ میان محور های ۲ و ۳ و شالوده های ۱ و ۲ اندازه گیری گردیده و معیار استاندارد ولتاژ های ۲ و ۳ بایستی، +۵۷ و برای اساس های ۱ و ۲ بایستی دربین ۰٫۴ و ۴٫۸ ولت قرار گیرد.

فنر در دیسک و صفحه چه وظیفه‌ای دارد

۳ بازديد

فنر کاغذ کلاچ بر روی قالب کلاچ قرار می‌گیرد و وظیفه‌ اساسی آن فشرده کردن برگه به دیسک کلاچ میباشد.

لوازم یدکی برلیانس در مشهد

 

از روش فشرده شدن این دو و تماس اصطکاکی، نیروی گشتاوری میان آنان انتقال میابد. دیسک و شیت کلاچ معمولاً دارنده فنرهای شمسی و مارپیچی می‌باشند که فنرهای مارپیچی درنظرگرفته شده بر روی شیت کلاچ معیار اصطکاک برگه کلاچ را در اختیار گرفتن می نماید.

تفاوت تعداد فنر در دیسک و برگه
همان گونه که اشاره شد، فنرهای نصب گردیده روی توپی داخلی کاغذ کلاچ زد خورد کلاچ را مهار می نماید. آن ها تحت عنوان یک لرزشگیر پیچشی برای جذب نوسانات در تحویل اقتدار موتور عمل می نمایند. تعداد فنر در دیسک و برگه قادر است به طور دوبل، ۴ فنر یا این که ۶ فنر باشد که در واقع تعداد فنر بیشتر سبب ساز میشود نوسانات خوب جذب شوند و همینطور مشغول شدن شفت با گیربکس به طور قابل انعطاف خیس و با لرزش کمتری هم پا باشد.

تفاوت دیسک و کاغذ ۴ فنره با ۶ فنره
تفاوت مهم دیسک و ورقه ۴ فنره با ۶ فنره در نوسان گیری عالی میباشد. به طور طبیعیً دیسک و شیت ۶ فنره به لطف بیشتر بودن فنر آن، نوسان گیری بهتری را نسبت به دیسک و برگه ۴ فنره خواهد داشت. اما قابل ذکر میباشد که در دیسک و برگه ۶ فنره به جهت داشتن فنرهای بیشتر، منجر ارتقا فرصت چسبیدن کاغذ به دیسک میشود که همین قضیه عجله اول خودرو را کاهش می‌دهد.