شنبه ۲۲ دی ۰۳ | ۱۲:۲۵ ۳۴ بازديد
اولی نشانه ای که هنگام فساد پمپ ترمز شم میشود، نبود تعادل در طی ترمزگیری میباشد.
لوازم یدکی دوو
هنگامی که پمپ ترمز در گیر اختلال گردیده باشد، نمیتواند به موقع و به مقدار کافی روغن را پمپ نماید. در فیض زمانی که ترمز میگیرید، خودرو به سمت چپ و یا این که راست کشیده میگردد و تعادل ندارد.
ولی این مشکل دلایل دیگری نیز میتواند داشته باشد. برای مثال با مجموع شدن لنت ترمز، در حین فشار دادن پدال دقیقا همین اختلال را خواهید داشت. یا این که برای مثال وقتی که چرخ های خودرو بالانس نباشند نیز مجدد همین رخداد تکرار می شود.
ولی همان گونه که اشاره کردیم، فساد پمپ ترمز هم می تواند دراین مورد دخیل باشد و تعادل خودرو را در گیر خلل نماید.
تغییر تحول حالت پدال در طی سعی
در نصیب معرفی نقش پمپ ترمز بدین آیتم اشاره کردیم که بعداز فشار دادن پدال، به سیلندر مهم یک فشار وارد میگردد و روغن به سمت لوله ها جریان پیدا مینماید. بهاین مضمون که فشار پشت روغن ترمز از همین پمپ پشتیبانی میگردد و بوسیله آن، وارد لوله ها میشود.
درحال حاضر فکر کنید کهاین قطعه دیگر فعالیت نمینماید و به اصطلاح سیستم در گیر فساد پمپ ترمز گردیده. به طور طبیعی در اینگونه موقعیتی پدال بایستی کورس بیشتری را طی نماید تا فشار بوسیله پمپ روغن حمایت گردد.
این موقعیت در وقتی حادثه می افتد که پمپ ترمز صرفا مبتلا ضعف گردیده باشد. در حالتیکه این قطعه تماما از فعالیت بیفتد، در واقعیت هیچ نیرویی آزاد نمیشود و در سود ترمز شغل نمینماید.
هر گاه در زمان رانندگی با تغییر تحول حالت پدال مواجه شدید و یا این که شم کردید که دیگر آن کوشش پیشین را ندارد، قطعا یک بازبینی از سیستم ترمز خویش داشته باشید، تا بتوانید از حادثه ها لبریز مخاطره خودداری نمائید.
لوازم یدکی دوو
هنگامی که پمپ ترمز در گیر اختلال گردیده باشد، نمیتواند به موقع و به مقدار کافی روغن را پمپ نماید. در فیض زمانی که ترمز میگیرید، خودرو به سمت چپ و یا این که راست کشیده میگردد و تعادل ندارد.
ولی این مشکل دلایل دیگری نیز میتواند داشته باشد. برای مثال با مجموع شدن لنت ترمز، در حین فشار دادن پدال دقیقا همین اختلال را خواهید داشت. یا این که برای مثال وقتی که چرخ های خودرو بالانس نباشند نیز مجدد همین رخداد تکرار می شود.
ولی همان گونه که اشاره کردیم، فساد پمپ ترمز هم می تواند دراین مورد دخیل باشد و تعادل خودرو را در گیر خلل نماید.
تغییر تحول حالت پدال در طی سعی
در نصیب معرفی نقش پمپ ترمز بدین آیتم اشاره کردیم که بعداز فشار دادن پدال، به سیلندر مهم یک فشار وارد میگردد و روغن به سمت لوله ها جریان پیدا مینماید. بهاین مضمون که فشار پشت روغن ترمز از همین پمپ پشتیبانی میگردد و بوسیله آن، وارد لوله ها میشود.
درحال حاضر فکر کنید کهاین قطعه دیگر فعالیت نمینماید و به اصطلاح سیستم در گیر فساد پمپ ترمز گردیده. به طور طبیعی در اینگونه موقعیتی پدال بایستی کورس بیشتری را طی نماید تا فشار بوسیله پمپ روغن حمایت گردد.
این موقعیت در وقتی حادثه می افتد که پمپ ترمز صرفا مبتلا ضعف گردیده باشد. در حالتیکه این قطعه تماما از فعالیت بیفتد، در واقعیت هیچ نیرویی آزاد نمیشود و در سود ترمز شغل نمینماید.
هر گاه در زمان رانندگی با تغییر تحول حالت پدال مواجه شدید و یا این که شم کردید که دیگر آن کوشش پیشین را ندارد، قطعا یک بازبینی از سیستم ترمز خویش داشته باشید، تا بتوانید از حادثه ها لبریز مخاطره خودداری نمائید.