یکشنبه ۱۶ دی ۰۳ | ۲۲:۲۱ ۲۸ بازديد
دوو سیلو یک کدام از خودروهایی میباشد که عمده آوازه در بازار کشورایران را بعد از توقف ایجاد حصول کرد. این سدان اقتصادی کرهای در مسافت سالهای 1375 تا 1384 بوسیله کرمان موتور به ایجاد رسید و رقیبی خیر چندان کارکشته برای پژو 405 و سمند محسوب می شد.
لوازم یدکی دوو
استهلاک تحت و دوام فنی بالا دو مزیت عمده دوو سیلو بودند که موجب شدند تا این خودرو بعد از توقف ساختوساز، به آوازه قابل توجهی در بازار دست یابد. دوو سیلو در واقعیت ورژن صورت لیفت گردیده دوو ریسر میباشد و با اسامی مختلفی در بازارهای گوناگون عرضه شد.
دوو سیلو بعد از توقف ساختوساز به رقیبی بدون شوخی برای پراید و بعد تیبا تبدیل شد. لیفان 520 کرمان موتور را نیز میقدرت رقیبی برای دوو سیلو دانست. ایمنی ضعیف بدنه، نداشتن کیسه هوا و سیستم ترمز ضعیف برای مثال معایب دوو سیلو میباشند.
امروزه دوو سیلو بعداز یک دهه مونتاژ و یک دهه آوازه، به خودرویی کناره نشین در بازار کشورایران تبدیل گردیده است. دسترسی طاقت فرسا به قطعات یدکی و فناوری کهنه موجب گردیدهاند که مصرفکنندگان مانند پیشین قصد به خرید دوو سیلو نداشته باشند.
لوازم یدکی دوو
استهلاک تحت و دوام فنی بالا دو مزیت عمده دوو سیلو بودند که موجب شدند تا این خودرو بعد از توقف ساختوساز، به آوازه قابل توجهی در بازار دست یابد. دوو سیلو در واقعیت ورژن صورت لیفت گردیده دوو ریسر میباشد و با اسامی مختلفی در بازارهای گوناگون عرضه شد.
دوو سیلو بعد از توقف ساختوساز به رقیبی بدون شوخی برای پراید و بعد تیبا تبدیل شد. لیفان 520 کرمان موتور را نیز میقدرت رقیبی برای دوو سیلو دانست. ایمنی ضعیف بدنه، نداشتن کیسه هوا و سیستم ترمز ضعیف برای مثال معایب دوو سیلو میباشند.
امروزه دوو سیلو بعداز یک دهه مونتاژ و یک دهه آوازه، به خودرویی کناره نشین در بازار کشورایران تبدیل گردیده است. دسترسی طاقت فرسا به قطعات یدکی و فناوری کهنه موجب گردیدهاند که مصرفکنندگان مانند پیشین قصد به خرید دوو سیلو نداشته باشند.