گرم کن صندلی خودرو چگونه کار می کند؟

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

گرم کن صندلی خودرو چگونه کار می کند؟

۱ بازديد

هنگام خرید خودروی تازه، صندلی‌های گرم‌شونده معمولاً ضروری به لحاظ نمیرسند؛ ولی در شرایطی که یک رفت‌وآمد صبحگاهی مخصوصاً در کولاک داشته باشید، شم میکنید که نمی‌توانید سوای صندلی گرم شونده معاش فرمائید. لوازم یدکی دوو با دقت به‌این‌که نصیب بزرگی از جمعیت دنیا با فصل زمستان سرد دست مواجه می باشند، این فناوری خاص در خودرو یک موهبت الهی به ثابت رسیده میباشد.

ولی گشت و گذاری سریع در لغات جستجوی گوگل اثبات می‌نماید که علم ما راجع‌به شیوه‌ی تلاش حقیقی وواقعی صندلی های گرم شونده در خودروها تا حدودی محصور میباشد.

بالاتر از «شخص دکمه را میزند، صندلی داغ میگردد»، چیز متعددی درباره ی جادوی گرمکن‌هایی که از سال ۱۹۶۶ به خودروها زیبایی بخشیده‌اند، مشخص و معلوم وجود ندارد. براین اساس، از بعضی کارشناسان خواستیم که به سؤالات درباره صندلی گرم شونده جواب دهند.

گرم‌کن درون صندلی به چه شکل کار می‌نماید؟
سیستم گرمایش باطن صندلی خودرو، نسبت به سردکن‌ها کارایی معمولی‌تری داراست. به همین استدلال، پیشنهاد گرم‌کن برای خودروهای مدرن، چندان پرهزینه وجود ندارد؛ درحالی‌که نصب سردکن باطن صندلی، یکی آپشن‌های نسبتا گران و لاکچری محسوب میشود. گرم‌کن باطن صندلی به طور غیروابسته نیز قابل پیشنهاد میباشد. هم‌در حال حاضر کمپانی‌های متفاوت در سراسر جهان، پوشش گرم‌شونده قابل نصب روی صندلی با قابلیت و امکان اتصال به خروجی برق فندکی ساخت می‌نمایند.

گرم کن صندلی

ساختار داخلی گرم‌کن صندلی از المنت‌های برقی ساخته شده که انرژی خویش را از سیستم الکتریکی خودرو اخذ می‌نمایند. به طور طبیعی، توان مصرفی و واحد سنجش گرمایش این المنت‌ها به سیرتکامل‌ای تهیه و تنظیم گردیده‌است که سبب ساز جراحت به پوشش صندلی یا این که تن سرنشین نشوند. همینطور، امکانات الکترونیکی برای در اختیار گرفتن حرارت این نصیب وجود دارا هستند تا معیار گرما به حد مطبوع و مایحتاج سرنشینان تهیه گردد. اکثر خودروهای مدرن، مجهز به گرم‌کن درون صندلی با سه شرایط گرمایش می‌باشند.

در شرایطی‌که المنت مستقیما تحت پوشش صندلی نصب خواهد شد، خیر‌فقط حرارت یکنواحت ساخت‌و‌ساز نمی‌نماید بلکه قادر است به تن سرنشین یا این که امکانات خودرو جراحت بزند. به همین استدلال، کیسه‌های دارنده مایع منحصر (معمولا آب مقطر) پیرامون المنت‌ها وجود دارا هستند تا گرمایش یکنواخت و مطبوع پشتیبانی خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.