علت خفگی و گاز نخوردن ماشین

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

علت خفگی و گاز نخوردن ماشین

۲ بازديد

گاز نخوردن و خفگی ماشین به عبارتی‌طور که گفتیم قادر است ناشی از مشکلات گوناگونی باشد. لوازم یدکی برلیانس در شرایطی که در هنگام رانندگی متوجه کندی خودرو و عدم عکس العمل مطلوب آن به اوامر خویش شدید می‌بایست به‌دنبال خلل در قسمت‌هایی همانند پمپ‌بنزین، استپر، روغن‌موتور، غربال هوا، دیسک و ورقه، سیلندر و… باشید.

پمپ بنزین خودرو
پمپ‌بنزین وظیفه جابجایی بنزین به موتور را بر ذمه داراست و در صورتی‌که وخیم خواهد شد یااینکه صافی بنزین آلوده باشد احتمال کاهش بنزین ارسالی وجود داراست که فیض آن کندی برخورد خودرو خواهد بود. یکی از دیگر از انگیزه‌های گاز نخوردن ماشین میتواند خلل در استپر موتور باشد. یکی‌از نصیب‌هایی که با استپر همیاری می‌نماید شمع و وایرها می‌باشند و براین اساس در‌صورتی‌که مبتلا ایراد شوند موتور وضعیت واماندگی خواهد داشت به همین خیال و خاطر خوب میباشد در شکل خفگی موتور نگاهی به استپر بیندازید.

استپر موتور
یکی از دیگر از قسمت‌های احتمالی که با فساد خویش می تواند خفگی موتور را به دنبال داشته باشد غربال هواست. غربال هوا سبب ورود هوای منزه و خنک به موتور میشود و چنانچه وخیم گردیده یا این که دوران متعددی از مجال ردوبدل آن پیشین باشد موتور تنفس خیر نخواهد داشت و متعاقب آن عالی گاز نخواهد خورد. این نقص‌ در خودروهای انژکتوری به خیر و خوبی خودش را علامت میدهد.

غربال هوای آلوده
گزینه آینده اتمام دیسک و کاغذ خودروست. احتمالاً با محکم شدن کلاچ و لرزش شدید خودرو در هنگام آغاز به تکان متوجه فرسایش و اتمام این قطعه گردیده‌اید. یکی از دیگر از پیامدهای آحاد شدن دیسک و کاغذ قادر است کاهش سرعت و عجله خودرو باشد. گزینه دیگر روغن‌موتور میباشد که شاید در نگاه اولیه خیلی اصلی به حیث نرسد البته نقش مهمی در کارکرد درست موتور انجام می‌نماید و به این ترتیب می بایست به‌شکل منظم و زمان‌ای نسبت به ردوبدل روغن و استعمال از مثال‌های کیفیت عالی مبادرت کرد. نهایتاً به کمپرس سیلندر می‌رسیم که وجود اختلال در آن سبب گاز نخوردن و خفگی ماشین گردد.

ولی گاز نخوردن ماشین صرفا مخصوص به دلایل بالا وجود ندارد و برای یافتن انگیزه ظریف اختلال بایستی قسمت‌های ذیل را نیز پژوهش فرمائید:

سنسورهای گوناگون برای مثال سنسور به دور موتور و سنسور گاز

واحد در دست گرفتن الکترونیک یا این که ECU

انژکتور خودرو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.