نحوه تعویض آب رادیاتور خودرو

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

نحوه تعویض آب رادیاتور خودرو

۳ بازديد

آب رادیاتور مخلوطی از آب مقطر و مواد افزودنی مانند ضد یخ، ضد جوش و ضد خوردگی به شمار می‌رود که به گذر زمان مجال و در تاثیر گذر از نصیب‌های گرم خودرو، لوازم یدکی دوو چگونگی خویش را از دست میدهد و به طور طبیعی مستلزم ردوبدل خواهد بود.

چرا بایستی آب رادیاتور را بده بستان کنیم؟
میدانیم که آب رادیاتور وظیفه خنک‌سازی را برعهده داراست؛ پس در شکل صحیح عمل نکردن این جزء و عدم توان آن در جذب حرارت از نصیب‌های داغ موتور خودرو، تلاش کلی خودرو با افت و نقیصه روبه‌رو شود. داغ کردن موتور و ارتقاء حرارت آن میتواند اول نماد اختلال در آب رادیاتور یعنی افت چگونگی یا این که حتی پایین آمدن آن باشد. مورد نیاز میباشد که ردوبدل آب رادیاتور را به‌تیتر یک خدمت زمان‌ای در حیث داشته باشید و آن را دور از شوخی بگیرید.

مجال مطلوب ردوبدل آب رادیاتور
بایستی در لحاظ داشته باشید که مجال مطلوب بده بستان آب رادیاتور به نوع خودروی شما بستگی دارااست البته متخصصان عددی نسبی را برای تمامی خودروها درنظر گرفته‌اند. آنان سفارش می‌نمایند آب رادیاتور را بعداز هر ۴۸ هزار کیلومتر یا این که دو سال ردوبدل فرمائید. گشوده هم در حیث داشته باشید که‌این رقم بسته به خودرو قادر است تا ۹۶ هزار کیلومتر هم به درازا بکشد. ملاک مهم خودروی شما خواهد بود.


ساختار یک موتور و رده رادیاتور در آن
نحوه ردوبدل آب رادیاتور
تا به امروز با انگیزه نیاز به بده بستان آب رادیاتور آشنا گردیده‌اید. حالا که از ردوبدل آب رادیاتور خودرو خویش اعتقاد نتیجه ها کرده‌اید بایستی به‌این نکته اعتنا داشته باشید که در حالتی‌که از شالوده شغل های مکانیکی خودرو راز در نمی‌آورید خوب میباشد خودرو را برای ردوبدل آب رادیاتور به نزد کارشناس مکانیک ببرید. درغیر این شکل، می بایست بدانید که پروسه بده بستان آب رادیاتور در خودروهای گوناگون چندان فرق خاصی ندارد و می توانید با فهم و شعور اصول آن، خودتان این عمل را اعمال دهید.

تهیه و تنظیم آب رادیاتور
آغاز می بایست از معیار مایع‌ خنک‌کن مورد نیاز در مخزن آب رادیاتور خودرویتان تدبیر داشته باشید؛ برخی خودروها فقط ۵ نصیب و بعضا دیگر تا ۱۴ بخش مایع خنک‌کننده ما یحتاج دارا هستند. به‌طور معمول، آب رادیاتور مهیا در بازار مو جود میباشد و شغل شمارا ریلکس می‌نماید ولی در حالتی‌که گرایش دارید خودتان آب مقطر را با مایع خنک‌کن ادغام فرمائید، خوب میباشد از نسبت ۵۰:۵۰ به کارگیری فرمائید.

فراهم‌سازی اول و ایمنی عمل
بعد از تهیه و تنظیم آب رادیاتور مطلوب، در سطحی کم آب خودروی خویش را پارک نمایید و مسلما مواظب اعضای تن مانند دیده و دستان خویش در تماس با آب رادیاتور و بخار آن باشید. برای مفتوح کردن در مخزن آب رادیاتور بایستی مطلقا خودروی خویش را سکوت کرده و تا سردشدن بی نقص موتور حوصله نمایید که بسته به نوع خودرو و دمای فضا حتی ممکن میباشد تا یک و حتی یک سری ساعت بی نقص هم به درازا بکشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.