علت صدای فرمان هنگام چرخش چیست؟

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

علت صدای فرمان هنگام چرخش چیست؟

۳ بازديد

یکی ایرادات آزاردهنده خودروها به صداهای مرموزی مربوط می‌گردد که معمولاً با سپری شد مجال بیشتر هم می گردند. لوازم یدکی برلیانس مشکلاتی از این دست میتوانند سبب ساز عصبی شدن راننده شوند چراکه آنان به شدت دنبال یافتن منشأ صدا می‌باشند و معمولاً نیز نمی‌توانند آن را پیدا نمایند. سیستم امر خودرو قادر است منبع بخش اعظمی از صداهای غیر مطلوب باشد. منشأ ظریف این صداها معمولاً به قطعات مختلفی بستگی خواهد داشت و یافتن انگیزه صدای بعضی مفاد مشقت بار‌خیس خواهد بود. پیرو می خواهیم شما‌را با انگیزه صدای دستور هنگام چرخش آشنا کنیم. بدیهی میباشد که برای یافتن انگیزه ظریف این صداها می‌بایست به نزد یک مکانیک باسابقه رجوع کنید البته مرور این مورد ها نیز خالی از لطف نخواهند بود.

اجزای سیستم دستور هیدرولیک
ریشه بعضی از معمول‌ترین صداها هنگام چرخش به دستور هیدرولیک مربوط میگردد. این صداها معمولاً شبیه فغان‌ای ضعیف می باشند که میتوانند ناشی از فشار تحت روغن هیدرولیک یا این که غربال معیوب باشند. برخی اوقات نیز ردیف دستور زخم می‌بیند که‌این مورد نیز روی صدای تولیدی تأثیرگذار خواهد بود. شما میتوانید با رسیدگی ترازو روغن هیدرولیک در مخزن منحصر به فرد خویش از نادر و کیف آن باخبر گردید. همینطور بقیه قسمت‌ها برای مثال شیلنگ‌ها و لوله‌ها را نیز از لحاظ نشتی روغن رسیدگی فرمائید.

چگونگی زیر روغن دستور هیدرولیک

مخزن روغن هیدرولیک امر
اگرچه معمولاً این خلل در خودروها چشم نمی شود البته استعمال از روغن بی‌چگونگی و ارزان‌بها می تواند منجر ساخت‌و‌ساز صداهای مشابهی در سیستم امر خواهد شد. همینطور به کارگیری از روغن هیدرولیکی که خصوصیات متفاوتی با نوع پیشنهاد گردیده داراست انگیزه صدای امر هنگام چرخش خواهد بود. سیستم‌های امر هیدرولیک امروزی معمولاً از روغن‌هایی به کار گیری می‌نمایند که خصوصیات اختصاصی به خویش را دارا‌هستند و برای تدبیر از آن بایستی به دفترچه راهنمای خودروی خویش رجوع‌کنید.

وجود اختلال در BOSCH‌های سیستم تعلیق

سیستم تعلیق خودرو
چنانچه BOSCH‌های سیستم تعلیق خودرو ایراد داشته باشند یااینکه قدمت آنها به نقطه پایان رسیده باشد احتمال ساخت صدا در دستور خودرو هنگام چرخش وجود خواهد داشت. به همین خیال و خاطر پژوهش این قطعه نیز خالی از لطف نخواهد بود.

فرسودگی جذب‌کننده‌های شوک و بازوها

جذب کننده شوک سیستم تعلیق
به عبارتی‌طور که از اسم این قطعات مشخص و معلوم میباشد جذب‌کننده‌ها وظیفه اخذ ناهمواری‌های مسیر و پرهیز از ورود آن به کابین را بر ذمه دارا هستند ولی با سپری شد مجال و عادات رانندگی خطا احتمال فساد آنان وجود داشته و با چرخاندن دستور شاید صدایی از آن به گوش رسد. این قطعات به سیستم تعلیق و دستور مرتبط می‌باشند و در شکل فرسودگی و فساد صدای متعددی را ساخت خواهند کرد.

استعمال از حلقه و لاستیک غیراستاندارد و نامناسب

حلقه و لاستیک بی ام و
گاها مشاهده میشود برخی مالکان برای زیبایی بیشتر خودروی خویش از حلقه و لاستیک‌های پهن و غیراستاندارد برای خودرو به کارگیری می‌نمایند که‌این فعالیت سبب ذیل‌فشار قرار به دست آوردن سیستم امر و تعلیق گردد. در واقع انگیزه صدای امر هنگام چرخش میتواند به حلقه و لاستیکی مربوط باشد که سبب ساخت و ساز فشار مضاعف روی پمپ هیدرولیک می گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.