علت وصل نشدن گوشی به ضبط ماشین چیست؟

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

علت وصل نشدن گوشی به ضبط ماشین چیست؟

۲ بازديد

با گسترش تکنولوژی شاهد بهبودهای قابل‌توجهی در امکانات رفاهی خودروها برای مثال سیستم‌های صوتی هستیم. لوازم یدکی دوو همین تعدادی سال پیش بود که نصب سیستم‌های صوتی سنتی کاست روی خودروها یک نعمت محسوب میشد ولی در زمانه امروزی مدرن شاهد به کار گیری از سیستم‌های صوتی با کیفیت در خودروها هستیم و بعضی برندها حتی تعداد بلندگوهای نصب گردیده در کابین را به صورت رقبا میکشند! بدیهی میباشد که مقصود کلیه خودروسازان جلب لحاظ مشتریان خواهد بود البته گه گاه نیز تکنولوژی دردسرساز می‌گردد و یکی همین ایرادات نیز وصل نشدن موبایل به ضبط ماشین میباشد که میخواهیم انگیزه آن را تحقیق کنیم.


انگیزه وصل نشدن تلفن همراه به ضبط ماشین
یکی‌از مهم‌ترین طرق اتصال تلفن همراه هوشمند به ضبط ماشین به کارگیری از بلوتوث خواهد بود. بلوتوث یک استاندارد تکنولوژی بی‌سیم با شعاع معدود میباشد که به خواسته ارسال پیام‌ها، تصاویر و فولدر‌های دیگر بکار می‌رود. این تکنولوژی به جهت امان از فولدر‌های متنوع یک آیتم دوستداشتنی میان همه کمپانی‌ها محسوب میشود و در موبایل‌های هوشمند و بعضی ضبط‌های مو جود در بازار وجود دارااست. ولی بایستی اعتنا داشت که رادیوپخش‌های مجهز به بلوتوث گران‌خیس از سبک‌های فاقد این تکنولوژی خواهند بود. درصورتی‌که ضبط ماشین شما بدین تکنولوژی مجهز باشد شما با همگام‌سازی موبایل هوشمند و ضبط توانمند خواهید بود از امکاناتی همانند مکالمه صوتی از روش بلندگوهای خودرو، پخش موسیقی از روش تلفن همراه و… لذت ببرید. البته به عبارتی‌طور که گفته شد بعضی اوقات مالکان خودرو در وصل کردن موبایل هوشمند خویش به سیستم صوتی اختلال خواهند داشت. به عنوان مثال دلایلی که انگیزه وصل نشدن موبایل به ضبط ماشین میباشند می‌قدرت به مورد ها پایین اشاره نمود:

مسافت زیاد موبایل هوشمند با ضبط ماشین: برای اینکه اتصال تلفن همراه و ضبط ماشین با سهولت بیشتری صورت بپذیرد می‌بایست مسافت آن ها با یکدیگر نادر باشد و این زمینه درباره جفت شدن موبایل و ضبط مداقه بالاتری دارااست. درصورتی‌که موبایل شما به سیستم صوتی خودرو وصل نمیشود احتمالاً مسافت دربین آنها زیاد میباشد یااینکه مانعی میان آن ها وجود داراست؛ به این ترتیب در صدر بدین نکته توجه نمائید.

اتصال بلوتوث تلفن همراه به ضبط ماشین
شارژ معدود باتری موبایل: احتمالاً تا قبل از اینً با به کارگیری از بلوتوث موبایل هوشمند خویش متوجه گردیده‌اید که‌این تکنولوژی شارژ باتری را زودتر از موقعیت معمولی خالی می‌نماید و درصورتی‌که به‌شکل همیشگی پر‌نور باشد از قدمت باتری می‌کاهد. به همین انگیزه بعضی موبایل‌ها دارنده خصوصیت‌ای میباشند که با کاهش شارژ باتری شرایط صرفه‌جویی را فعال می‌نمایند و درین فرصت بلوتوث موبایل بی صدا می شود. درصورتی‌که موبایل شما به ضبط ماشین وصل نشود شاید برهان آن همین مسئله باشد به این ترتیب پیش از وصل کردن تلفن همراه به سیستم صوتی از شارژ بودن باتری آن اعتقادوباور نتایج نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.