وکیوم خودرو چیست؟

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

وکیوم خودرو چیست؟

۴ بازديد

البته این سیستم نقاط ضعفی نیز داراست که به عنوان مثال آنان می‌قدرت به ارتقا هزینه‌های محافظت خودرو به جهت نصب قطعات مازاد اشاره نمود. لوازم یدکی دوو به طور طبیعیً موتور برقی جانور در درب‌ها با سپری شد مجال مستهلک شود و می‌بایست نسبت به تعمیر آن مبادرت کرد. گزینه آجل به بها وکیوم خودرو مربوط می گردد که عموماً تحت عنوان آپشن تکی عرضه نشده و خودروسازان آن را درون پکیجی متشکل از چند خصوصیت ارائه می‌نمایند و به این ترتیب پیشنهاد آن قادر است روی بها آخری خودرو تأثیرگذار باشد. ولی می بایست اذعان کرد بعضی مالکان خودروهای فاقد این سیستم در دکان‌های متفرقه مبادرت به نصب اینگونه خصوصیت‌ای می‌نمایند که شاید منجر بهبود تجربیات مالکیت خواهد شد البته قابلیت ابطال گارانتی خودرو را خواهد داشت.خودروسازان مطرح جهانی همواره در درحال حاضر بهبود ایمنی و رفاه تولیدات خویش می‌باشند تا از رقبا عقب نمانند. یکی خصوصیت‌هایی که اکثراً در خودروهای گران‌قیمت چشم می شود وکیوم یا این که مکش درب خودروست که می تواند ایمنی و رفاه سرنشینان را به دنبال داشته باشد. این خصوصیت که با اسم درب‌های سافت کلوز soft close نیز شناخته می شود یک دستگاه در دست گرفتن بدنه هوشمند میباشد که برای سیستم قفل درب خودرو بکار می‌رود. وقتی که درب خودرو با بدنه تماس پیدا می‌نماید درب به آرامی و خود کار بسته و قفل آن فعال شود. صاحب و مالک خودرو به راحتی قادر است درب را ببندد و نگران عدم مسدود شدن آن نباشد. این سیستم تجارب‌ای هوشمند، دقیق و جذاب را برای سرنشینان به ارمغان میاورد. هنگامی که درب خودرو در شرایط نصفه بسته قرار می‌گیرد (درب خودرو مسافت‌ای ۶ تا ۹ میلی‌متری دارااست)، زبانه قفل با آن تماس پیدا می‌نماید و یک موتور برقی ویژه که به عبارتی وکیوم خودرو میباشد به‌شکل اتومات درب را می‌بندد. موتور مو جود در درب حالت آن را از شرایط نصفه بسته به شرایط تماماً بسته درخواهد آورد.

وکیوم خودرو
برای فعال شدن وکیوم خودرو فقط کافی میباشد سرنشین درب را به آرامی مجاورت بدنه نماید و باقی شغل را به سیستم بسپارد. این خصوصیت سبب ساز ایمنی و اعتقاد و باور خیال بیشتر سرنشینان گردد. به عبارتی‌طور که میدانید درب‌های بی آلایش خودرو از سیستم قفل متفاوتی استعمال می‌نمایند که برای مسدود شدن مستلزم نیروی بیشتری گردد. این قضیه می تواند در درازمدت منجر مشکلاتی در لولاها و قفل درب گردد. همینطور صدای متعددی که به خیال و خاطر بستن سفت درب ساخت‌و‌ساز می شود احساس ناخوشایندی را منتقل خواهد کرد. اختلال دیگر درب‌های سنتی خودرو نیز وجود نگرانی درباره قفل نشدن آن‌هاست که در حین رانندگی می تواند ایمنی را به مخاطره بیندازد.

درب سافت کلوز/وکیوم خودرو
در مقابل می بایست به وکیوم خودرو اشاره کنیم که مزایایی همانند مسدود شدن آهسته و بی‌صدای درب‌ها را به دنبال داراست. خلال این درب‌های خودرو به‌شکل اتوماتیک قفل خواهند شد و به این ترتیب سرنشینان از بابت گشوده بودن درب‌ها نگرانی خاصی نخواهند داشت. از طرف دیگر وجود اینگونه خصوصیت‌ای در خودروها سبب تولید احساس نازکی و اشرافیت خاصی شود. مثلا شاهد وجود اینگونه سیستمی در تولیدها گران قیمت خودروسازان دارای اعتبار همانند مرسدس بنز و بی‌ام‌و هستیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.