گارانتی خودروهای سایپا؛ شرایط، قطعات تحت پوشش و هر آنچه باید دانست

۵ بازديد

خدمت نخستین و ثانویه
بر اساس بخشنامه نو ابلاغی، الزاماً می‌بایست خدمت اول خودرو پیاله بازه زمانی ۵ ماه بعداز تحویل خودرو و فاصله طی گردیده دست کم ۱۰۰۰ کیلومتر صورت پذیرد. لوازم یدکی برلیانس درصورتی‌که در محدوده هنگامی خاطر گردیده صاحب خودرو به نمایندگی‌های مجاز سایپا مراجعه نکند و همینطور عدم پیمایش دست کم ۱۰۰۰ کیلومتر در دوران ۵ ماهه باشد گارانتی خودرو به‌شکل بدون نقص ابطال می شود. همینطور اجرا خدمت ثانویه کاسه زمان شش ماه و فاصله طی گردیده ۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰ کیلومتر (هریک زودتر فرا برسد) برای خودروهایی که ردوبدل روغن‌موتور، غربال روغن و هوا برای آنها در خدمت نخستین شکل نگرفته باشد الزامی بوده و عدم مراجعه به نمایندگی‌های مجاز در محدوده وقتی و مسافتی نام برده باعث به ابطال بدون نقص گارانتی خودرو می‌شود.

خط ساخت و ساز کوییک
تبصره ۱: در خدمت اول جاری ساختن عملیات و بازدیدهای موردنظر به‌شکل بدون پول بوده و در شکل پیمایش به واحد سنجش مورد نیاز، ردوبدل روغن‌موتور، غربال روغن و هوا (اجرت و اقلام مصرفی) با هزینه مشتری اعمال گردد.
تبصره ۲: درصورتی‌که در طی خدمت اول پیمایش خودرو میان ۳۵۰۰ تا ۵۵۰۰ کیلومتر باشد، خدمت اول و ثانویه به‌شکل به طور همزمان صورت گرفته و مصرف‌کننده مکلف به مراجعه آینده برای خدمت ثانویه نخواهد بود.
تبصره ۳: در خدمت ثانویه هزینه ردوبدل روغن‌موتور، غربال روغن و هوا (اجرت و اقلام مصرفی) به ذمه مشتری میباشد.
خدمت‌های ادواری
گارانتی خودروهای سایپا
ایفا خدمت‌های عصر‌ای مبنی بر با وضعیت اعلامی کمپانی تولیدکننده الزامی بوده و عدم جاری ساختن آنان در کانال نمایندگی‌های مجاز سایپا سبب به ابطال گارانتی قطعات و گروه‌های مرتبط خودرو میشود.

تبصره ۱: اجرت اجرا خدمت‌های ادواری و هزینه مواد مصرفی گزینه استعمال در‌این خدمت‌ها بر ذمه مشتری میباشد. خدماتی که هزینه آنان بر ذمه بسته سرویس (کارت طلایی) خواهد بود، نیازی به پرداخت وجه از طرف مشتری وجود ندارد.
نکته: با اعتنا به اینکه همگی داده ها خودرو و سرویس ها آن به‌شکل مکانیزه در سیستم‌های مجموعه خودروسازی سایپا و نمایندگان آن در سراسر میهن تصویب گردیده است، مشتریان با شخصیت فارغ از نیاز به کارت سرویس ها خودرو (کارت گارانتی) می توانند از سرویس ها مرتبط فایده‌مند گردند.

استثنائات گارانتی خودروهای سایپا
موردها ذیل فارغ تعهدات گارانتی سایپا خواهد بود:

تعمیرات ناشی از فرسودگی متداول خودرو (مراد از فرسودگی متداول، فساد‌های ناشی از عدم ایفا تعمیرات و حفظ مطلوب، عدم ایفا بازدیدهای ادواری، فرسودگی لاستیک و مواقعی نظیر چراغ و فیوز میباشد)
هزینه‌های مربوطه به عملیات خدمت و محافظت خودرو، پیکربندی رایج و خدمت‌های ادواری
هرگونه صدمات ناشی از کارداران که مربوط به ساختار خودرو نباشد مشمول تصادفات، سنگ خوردگی، خراش، سرقت، حریق‌سوزی و بلایای طبیعی و غیرمترقبه، نبرد، اغتشاش و آشوب.
اعمال تغییرات در وضعیت استاندارد خودرو نظیر تغییر تحول طول خودرو به هر صورت، به کارگیری از حلقه و تایر با سایز غیراستاندارد، دوگانه‌سوز کردن خودرو در فارغ خطوط تولیدی سایپا
اقلام گارانتی در خودرو مشمول همگی اجزا، قطعات و تیم‌های خودرو به‌جز قطعات و مواد مصرفی و استهلاکی میباشد.
اقلام استهلاکی بوسیله متخصص فنی کمپانی سایپا یدک گزینش می شود.
مالکان خودروهای سایپا بدین نکته اعتنا داشته باشند که نصب هرگونه آپشن فقطً در کانال نمایندگی‌های مجاز کمپانی سایپا و بوسیله کارشناسان گزینه تائید صورت بپذیرد. اشکار میباشد در غیر این شکل کمپانی سایپا هیچ‌سیرتکامل مسئولیتی در عوض تبعات ناشی از قطعات آپشن نصب گردیده در بقیه مرکزها غیرمجاز نداشته و هزینه خسارات احتمالی وارده بر ذمه مشتری خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.