کارکرد کروز کنترل

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

کارکرد کروز کنترل

۶ بازديد

کارکرد این سیستم با دقت به سبک و کمپانی ساخت و ساز‌کننده خودرو گوناگون میباشد.

لوازم یدکی برلیانس

در برخی از خودرو‌ها، دکمه کروز در اختیار گرفتن روی امر و در بعضا دیگر روی مجموعه مانند مجموعه برف تمیز کن و.. قراردارد. برای غیر فعال کردن کروز در خودرو‌های خودکار، کافیست پدال ترمز را فشار دهید و در خودرو‌های دنده‌ای، بایستی پدال کلاچ را فشار دهید. درپی، به عملیات اصلی این سیستم میپردازم.

۱- پر‌نور کردن کروز در دست گرفتن
برای پر‌نور کردن این سیستم، می بایست دکمه یا این که سوئیچ روی امر یا این که داشبورد خودرو را فشار دهید.

۲- تهیه و تنظیم سرعت کروز در اختیار گرفتن
بعداز پر‌نور کردن این سیستم، با ارتقا سرعت و با فشردن دکمه Set یا این که cruise، سرعت خودرو تهیه و تنظیم می گردد. تا وقتی که این دکمه به طور دستی غیرفعال خواهد شد، سرعت اثبات می ماند.

۳- تغییر و تحول سرعت کروز در اختیار گرفتن
برای تغییر و تحول سرعت در کروز در دست گرفتن، راننده میتواند با به کارگیری از دکمه‌ها یا این که سوئیچ‌های روی امر، تغییرات جزئی را در سرعت تهیه و تنظیم‌گردیده ایفا دهند. با این طرز، تهیه و تنظیم ظریف این سیستم مهیا می شود.

مزایا به کار گیری از کروز در دست گرفتن
کاهش خستگی
رانندگی ایمن و ریلکس
بهبود مصرف سوخت
اثبات نگه داشتن سرعت خودرو
امکان نصب سهل وآسان بر روی خودرو
ارتقاء و کاهش سرعت تهیه و تنظیم گردیده
اما بایستی اظهار‌کرد؛ این قطعه برای جاده‌ها و بزرگراه‌های خلوت و نادر ترافیک مطلوب‌خیس میباشد.

روش فعال کردن سیستم کروز در اختیار گرفتن
برای فعال کردن این سیستم در خودرو، دکمه مرتبط با آن را فشار دهید و بعد از آن رانندگی فرمائید. بعد از وصال تخت گاز دلخواه، دکمه SET را فشار دهید. سپس، کروز در اختیار گرفتن به طور خود کار، سرعت خودرو را در پاره ای که شما انتخاب کردید، اثبات نگه میدارد. در بعضا از خودرو‌ها، سرعت را می‌قدرت کاهش یا این که ارتقاء اعطا کرد.
دکمه Resume نیز، سبب ساز بازیابی پیکربندی قبل گردیده و هنگامی که شما وضعیت کروز در اختیار گرفتن را انقطاع کرده‌اید و مجدد می خواهید آن را فعال فرمایید، می بایست از این دکمه استعمال نمائید تا پیکربندی پیشین، مجدداً سیستم را فعال نماید. این آپشن، در بعضی از خودرو‌های توسعه یافته قراردارد که مجهز به سنسور‌های تشخیص مانع ها نیز میباشند. این سیستم، سبب تهیه و تنظیم سرعت خودرو شما گردیده و در حالت بحرانی یا این که ترمز ناگهانی خودرو جلویی، به طور اتومات، منجر کاهش سرعت خودرو می‌گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.