قوانین بزرگراه در رابطه با استفاده از مه شکن

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

قوانین بزرگراه در رابطه با استفاده از مه شکن

۵ بازديد

شما نباید از لامپ های مه شکن پایه جلو یا این که عقب خودرو به کارگیری نمائید مگر درصورتی که محدوده‎‌ی رویت کرد به صورت قابل توجهی کم شده باشد. و به مراد خودداری از جراحت رساندن به روءیت کرد دیگر رانندگان و یا این که تداخل در لامپ های ترمز خودرو، به محض مساعد شدن آب و هوا بایستی آنها‌را خموشی فرمائید.

لوازم یدکی برلیانس

واضح میباشد در موقعیت آب و هوایی مساعد احتیاجی به به کارگیری از این لامپ ها وجود ندارد، و در صورتی‌که نوروروشنایی کافی نیست و یا این که هوا بدون نور میباشد پر‌نور کردن این لامپ به یار لامپ مهم تاثیری در بیشتر شدن رویت کرد شما ندارد.

 

یکی‌از دیگر از مواردی که بایستی از پر‌نور کردن مه شکن اجتناب نمائید در همگام تر بودن جاده میباشد، ادغام نوروروشنایی مه شکن و قطرات آب و منعکس شدن آنان ممکن میباشد در رویت کرد دیگر رانندگان نقص‌ ساخت‌و‌ساز نماید.

 

پلیس ارشادوراهنمایی و رانندگی نسبت به پر‌نور شدن بی جهت لامپ جانبی پرنور خودرو، بسیار حساس میباشد؛ چون به کار گیری بی گزینه از آن سبب به خلل در رویت کرد بقیه راننده ها می‌گردد و در فیض داده های عددی تصادفات جاده ای بالا می رود.

 

همان فقط در حالت آب و هوایی نامناسب همانند مورد ها تحت می قدرت از مه شکن بهره مند شد:

 

بارش باران و برف شدید به خصوص در جاده های نادر فروغ و در شب

هوای مه آلود که روئت کرد راننده را در یک‌سری متری فضا محصور می نماید.

 

شایسته ترین چراغ برای مه شکن ماشین

چراغ مه شکن 1 300x210 شناخت با لامپ مه شکن خودرو

چراغ مه شکن خودرو

زنون، هدلایت یا این که چراغ هالوژنی بر روی پرژکتور

 

سازه به سفارش کارشناسان فنی خودرو شایسته ترین مورد برای نصب باطن لامپ مه شکن یا این که پرژکتور خودرو زنون میباشد. چون فروغ و روشنایی فوق العاده زنون جاده را مانند روشنایی روز پر‌نور می نماید و مصرف برق بسیار پایینی دارا‌هستند. ضمن این ارتفاع قدمت زنون و استحکام آن در مقابل رطوبت و ضربات زیاد میباشد. هدلایت بدلیل نازکی در تشکیل داد و نوع تکنولوژی بکار رفته در آن برای مه شکن پیشنهاد نمیگردد.

 

اگرچه ممکن میباشد هدلایت برای مه شکن از نظر نوردهی راضی کننده باشد ولی زیرا مه شکن به سطح زمین مجاورت میباشد احتمال ورود گرد و خاک و رطوبت به آن بیشتر میباشد، هدلایت کمتر دوام می‌آورد. شایسته ترین ایده برای هدلایت استعمال از آن برای نوروروشنایی بالا و روشنایی تحت درون ظرف لامپ میباشد.

 

ولی چراغ های هالوژنی که مصرف برق بالایی دارا‌هستند و فروغ آن ها به نسبت زنون بسیار زیر خیس میباشد، صرفا از دید اقتصادی به صرفه اند. معمولا مه شکن ها بصورت فابریکی دارنده چراغ هالوژنی می باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.