علت اصلی شاتون زدن خودرو

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

علت اصلی شاتون زدن خودرو

۶ بازديد
تا کنون با شاتون و طریق کار آن آشنا شدید ولی می بایست بدانید شاتون زدن در خودرو چه هنگامی چهره می دهد؟

لوازم یدکی دوو

در‌واقع شاتون زدن ماشین به‌دنبال کارداران زیادی چهره می دهد که‌این کارداران مشتمل بر تصادف شدید، فرسوگی، کاهش روغن، نفوذ آب به پیستون، زخم دیدن پین وغیره میباشد که پیرو به ذکر بدون نقص و جامع آن خوا‌هیم پرداخت.

تصادف یک کدام از کارداران شاتون زدن:
در وقتی تصادف فیس می دهد اکثر زمان ها جراحت دورازشوخی به خودرو وارد میگردد که درصورتی که ضربه ناشی از تصادف، به بخش جلویی ماشین واکنش نماید شکستگی شاتون را به دنبال داراست.

فرسودگی منجر شاتون زدن می‌گردد:
اکثر وقت ها مکانیک‌ها مهمترین استدلال شاتون زدن ماشین را فرسودگی آن ذکر می‌نمایند؛ به سیرتکامل‌ای که فشردگی باعث ساییده شدن قطعه گردیده چون شاتون با فرآیندی حدود هزار توشه در دقیقه شغل می‌نماید؛ توصیه می‌گردد در شکل وجود این قبیل ایرادات مطلقاً شاتون را بده بستان فرمایید.

کاهش روغن را دور از شوخی بگیرید:
در حالتی که بین رمز شاتون که به گرایش لنگ متصل میباشد و خویش تمایل لنگ روغن وجود نداشته باشد؛ سبب به بسته شدن یک رمز شاتون میشود زیرا گرمای متعددی ایجاد میگردد؛ آنگاه این عملیات ایجاد گرما شکسته شدن شاتون را ساخت می‌نماید. طی پژوهش ها اخیر این نوع فساد شاتون، زخم دور از شوخی به موتور خودرو وارد نموده است که به اصطلاح شاتون زدن ماشین نامیده میگردد.

نفوذ آب به پیستون منجر شاتون زدن می گردد:
در وقتی که آب به درون پیستون نفوذ نماید؛ تغییر و تحول صورت شاتون را به دنبال خواهد داشت؛ شاید تا کنون چشم باشید خودرو‌هایی را که باطن خیابان‌های بارانی تکان می‌نمایند؛ درصورتی که شدت باران زیاد باشد با یقین آب به باطن پیستون نفوذ می‌کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.