آشنایی با دنده کیلومتر

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

آشنایی با دنده کیلومتر

۱۰ بازديد
شیت کیلومتر خودرو، مقدار سرعت را نماد میدهد. در واقع شما با نگاه به آن تصمیم می گیرید که سرعت خویش را نادر کرده یا این که زیاد نمایید.
لوازم یدکی دوو در یدکی حقی
آیا می‌دانستید این فعالیت به وسیله دنده کیلومتر جاری ساختن میشود؟

آیا می‌دانستید در شکل فساد، شیت کیلومتر کارکشته به آرم دادن مقدار صحیح وجود ندارد؟

شاید کمتر کسی اسم دنده کیلومتر را شنیده باشد. اما وجود این قطعه برای نماد دادن ظریف مقدار سرعت در کیلومتر شمار ضروری میباشد. به عنوان مثال وقتی‌ که مکانیک خودرو، فساد دنده کیلومتر خودروی شمارا اعلام می‌نماید، اکثر زمان ها اشخاص تعجب کرده و او‌لین سوالی که میپرسند:

کیلومتر شمار چیست و چه‌طور فعالیت می‌نماید؟
پیش از آنکه درباره دنده کیلومتر کلام کنیم، خوب میباشد با کیلومتر شمار آشنا شویم. چون دنده کیلومتر باطن این قطعه قرار داده گردیده و به وسیله آن به شما اکران داده می‌گردد.

کیلومتر شمار خودرو قطعه‌ای میباشد که در نصیب داشبورد جلو نصب گردیده و مقدار فاصله پیموده گردیده را اندازه گیری می‌نماید. در شرایطی که نگاهی به آن بیاندازید. در اکثر اوقات خودروهای دیرین‌دو خط کانتر بر روی آن وجود داراست. یکی آنان مقدار فاصله پیموده گردیده و دیگر فاصله روزمره را آرم می دهد. افزون بر آن مقدار سرعت لحظه‌ای نیز در‌این نصیب نشانه داده می گردد. کیلومتر شمارها در دو نوع آنالوگ و دیجیتال وجود دارا هستند که با سپری شد فرصت ورژن آنالوگی آن از فی مابین رفته میباشد.

کیلومتر شمار چه طور عمل می‌نماید؟
چرخ‌ها تحت عنوان ترازو ظریف برای گزینش فاصله فعالیت می‌نمایند. درواقع در هر چرخش تایر، به دور سنج مقدار فضا آن به حساب آوردن گردیده و راننده اعلام می‌نماید. ولی خیر به‌این آسانی! بلکه در کنار یکی‌از چرخ دنده‌های گیربکس، پیکاپ مغناطیسی وجود دارااست. این پیکاپ مقدار جریان الکتریکی را منتقل کرده و آن‌گاه سیگنال‌ها را به سمت ECU ارسال می‌نماید (ECU، کامپیوتر مرکزی خودرو میباشد) . این داده ها برای استپر موتور به ولتاژ تبدیل گردیده و به طور عددی نیز در نصیب کیلومتر شمار خودرو اکران داده میگردند.

وجود قطعاتی ماننده دنده کیلومتر و اشکال سنسورها سبب ساز گردیده تا این داده ها به طور با جزییات بیشتر اکران داده شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.