علائم خرابی استپر موتور خودرو

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

علائم خرابی استپر موتور خودرو

۱۵ بازديد

استپر موتور تحت عنوان یک کدام از قطعات مهم پیشرانه، پایین در اختیار گرفتن یونیت موتور جای دارد و به اوامر آن فعالیت می‌نماید. براین اساس می‌قدرت اذعان کرد که استپر در به دور موتور آهسته، به معنای عدم فشار بر روی پدال گاز و در وضعیت خاموشی، تهیه و تنظیم واحد سنجش ورود هوا به موتور را به دست می دهد.

لوازم یدکی برلیانس در یدکی حقی مشهد پیروزی

بطور ظریف‌خیس، هر مجال که راننده موتور را فعال سازی می‌نماید، توقف در ترافیک، توقف پشت لامپ قرمز‌رنگ، بده بستان دنده و غیره را تجربیات می‌نماید و پای خویش را از روی پدال گاز برمی‌داراست، استپر وارد کار میشود و با ورود هوا به باطن موتور، خودداری از خاموشی آن را مهیا می‌نماید.
استپر موتور در بدور آهسته استارت به عمل می‌نماید و دربرگیرنده اجزای مختلفی مانند موتور الکتریکی، فنر نگه‌دارای، BOSCH جداکننده، کلاهک و BOSCH میشود. وقتی که راننده پای خویش را از روی پدال گاز برمی‌دارااست، کامپیوتر خودرو با دقت به اطلاعاتی که از سنسورهای مختلفی مانند حسگر دما و سنسور مپ گردآوری‌آوری می‌نماید، امرها مایحتاج برای تهیه روزنه گاز و واحد سنجش هوای ورودی را به سمت موتور الکتریکی استپر ارسال می‌نماید.
موتور الکتریکی به عکس العمل امرها، فنر متصل به کلاهک را گشوده و بسته می‌نماید. بنابراین، کلاهک مسافتی به ارتفاع ۸ میلیمتر را به‌شکل رفت و رجوع طی می‌نماید و هوای ما یحتاج برای احتراق مطلوب در بدور آهسته و درحالت مرتبط، به موتور می رساند. مسیر این ۸ میلیمتری به ۴۰۰ پله تقسیم میشود. به دلیل آن که به وضوح پله‌های زیادی چشم میگردد، به موتور الکتریکی استپر موتور، مرحله‌ای یا این که پله‌ای نیز میگویند.
همینطور، استپر در طول آغاز زدن مسیر عبور را به‌نحوی تهیه می‌نماید که موتور با دستکم شروع پر‌نور و همت درست خویش را تا فرصت گرم شدن نگهداری می‌نماید.

مهمترین علائم فساد استپر موتور خودرو عبارتند از:

۱. پر‌نور شدن لامپ محاسبه.
۲. خاموشی بی‌عامل خودرو.
۳. عدم عجله خودرو.
۴. گاز تناول کردن بی‌عامل خودرو بعد از پر‌نور شدن.
۵. ارتقاء بدور موتور بعداز پر‌نور شدن خودرو.
۶. ارتقا بدور موتور در هنگام ارتقا دمای موتور.
۷. کاهش بدور موتور هنگام پر‌نور کردن کولر گازی.
۸. لرزش خودرو بعد از بده بستان دنده.
۹. ریپ زدن خودرو.
۱۰. مصرف سوخت بیش تر از حد معمول و ساخت‌و‌ساز آلایندگی.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.