پمپ درب اتومبیل چیست؟

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

پمپ درب اتومبیل چیست؟

۱۰ بازديد

اشکال خودروهای متعدد برای قفل کردن درب خودرو دارنده سیستم های متفاوتی میباشند.

لوازم یدکی برلیانس در یدکی حقی مشهد پیروزی

به همین برهان مغزی قفل و سوئیچ اتومبیل بسیار اصلی و حساس میباشد. وقتی که در سمت درب راننده کلید در قفل می‌چرخد، آحاد درب های دیگر خودرو نیز هم زمان با درب راننده گشوده و یا این که قفل می شوند. این شغل به یاری سولنوئید ها و یا این که موتور هایی که در درب خودرو درنظرگرفته شده‌ اند، شکل می‌گیرد. بعضی از خودروها به سیستم های دزدگیر مجهز میباشند.

 

در‌این سیرتکامل خودروها آحاد درب ها هم‌زمان با فعال شدن دزدگیر نیز قفل می‌شوند. این شغل به واسطه پمپ هایی که در درون درب های خودرو نصب گردیده‌ اند، شکل خواهد گرفت. وظیفه اساسی پمپ های نصب گردیده در درون درب‌ ها، قفل و مفتوح کردن درب های خودرو در وقتی میباشد که راننده از ریموت در دست گرفتن و یا این که سوئیچ خودرو به کار گیری می‌ نماید. کلاً می اقتدار اظهار‌کرد پمپ درب اتومبیل به مراد گشوده و بسته کردن زبانه قفل های درب آیتم به کارگیری قرار میگیرند.

 

خرید هرگونه اثاثیه یدکی خلال اینکه نیاز به ماهر است بایستی از یک مکان مطمئن و گزینه متکی بودن تنظیم خواهد شد تا از مجدد کاری و هزینه اضافه خودداری به فعالیت آید.

 

گونه های پمپ درب اتومبیل

همانطور که اشاره شد سیستم قفل مرکزی هر خودرو به مراد گشوده و مسدود شدن درب خودرو به طور هوشمند به یک پمپ یا این که پاداش نیاز داراست. جایزه نوع پرایدی یک کدام از مشوق های پر کاربرد دربین اشکال گوناگون پاداش ها است.

این پمپ ها به دو نوع دو سیم و پنج سیم تقسیم بندی میگردند. پمپ نوع دو سیم فقط به مراد قفل و مفتوح کردن درب های بی آلایش مانند درب های عقبی خودرو و یا این که در بعضا مواقع درب طلبه گزینه به کار گیری قرار میگیرد. این در حالی میباشد که از پمپ پنج سیم که دارنده میکروسوئیچ دستور دهنده میباشد، در درب سمت راننده به کارگیری می نمایند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.