ترمیم سپر شکسته

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

ترمیم سپر شکسته

۹ بازديد
1. به کار گیری از چسب پلاستیک
یکی سریع‌ترین و ارزان‌ترین شیوه های ترمیم سپر شکسته، استعمال از چسب پلاستیک میباشد. این راه حل برای اشخاصی که قصد تعمیر سپر خودروی خویش را دارا هستند، مورد‌ای مطلوب و به صرفه محسوب میشود. چسب پلاستیک میتواند شکاف‌ها و رخنه‌‌های خرد را لبریز نماید و سپر را به صورت نخستین خویش بازگرداند.

لوازم یدکی دوو در یدکی حقی مشهد پیروزی

برای به کارگیری از این طریق، در آغاز بایستی محل زخم‌ چشم را تماما منزه کرد. این فرمان دربرگیرنده نظافت کردن هرگونه گرد و خاک، لکه، رنگ پوسیده و مواد دیگری میباشد که ممکن میباشد در آن محل وجود داشته باشد. نظافت کردن بدون نقص سطح زخم ‌چشم سپر خودرو مداقه بسیار متعددی داراست؛ چون چسب پلاستیک برای چسبیدن به سطح نیاز به تماس بی واسطه دارااست و وجود هرگونه ناخالصی قادر است بازدارنده از چسبندگی عالی آن خواهد شد.

بعداز فراهم ‌سازی سطح، می‌اقتدار چسب پلاستیک را به آن جاری ساختن کرد. این چسب در بسته‌بندی‌های مختلفی جانور میباشد و به راحتی قابل استعمال میباشد و معمولا به طور خمیری یا این که مایع ارائه می گردد که بعداز انجام بر روی سطح، کم کم طاقت فرسا و سفت می‌گردد. برای استعمال از این خمیز، بایستی پاره ای از آن را از بسته‌بندی بیرون کرده و به آرامی بر روی محل جراحت‌چشم پخش کرد. ضخامت جاری ساختن چسب بستگی به عمق و معیار زخم داراست؛ ولی در کل بایستی به اندازه‌ای باشد که بتواند شکاف‌ها و ترک‌ها را تماما مالامال نماید.

در مرحله آن‌گاه، محل ترمیم گردیده را می‌توان سمباده زد تا سطحی صاف و یکنواخت با ظاهری شبیه سپر اول به دست آید. این عمل سبب ساز میگردد که چسب به خیر و خوبی با سطح سپر یکدست خواهد شد و هیچ برآمدگی ظاهری در محل ترمیم چشم نشود. بعد از سمباده کاری، می‌اقتدار با به کار گیری از رنگ مطلوب، محل ترمیم گردیده را رنگ ‌آمیزی کرد تا ظواهر مهم سپر را بازگرداند.

در شرایطی که که جراحت به سپر جزئی و محصور باشد، این طریق می تواند مورد قابل قبولی برای تعمیر آن باشد. همینطور در‌صورتی‌که قصد دارید سپر را به صورت موقت ترمیم کرده و در آجل آن را ردوبدل کنید، به کارگیری از چسب پلاستیک یک راه‌حل ارزان ‌ارزش و سریع محسوب میشود.

2. به کار گیری از پرکننده های پلاستیکی
به کارگیری از پرکننده‌های پلاستیکی می تواند راه‌حل قابل قبولی برای ترمیم سپر شکسته خودرو باشد. این مواد مالامال کننده معمولا تشکیل‌شده از رزین‌های پلیمری می‌باشند که بعد از اختلاط با طاقت فرسا کننده‌ها و مواد افزودنی، به‌سرعت طاقت فرسا و منعطف میگردند.

بعداز مهیا سازی سطح شکستگی، مواد پرکننده پلاستیکی به طور خمیری یا این که پودری بر روی محل مصدوم ایفا میشوند. این مواد به نیکی به سطح شکستگی چسبیده و بعد از کم آب شدن، صورت و استحکام سپر شکسته را نوسازی می‌نمایند. این فرایند بسیار معمولی و سریع میباشد و هزینه کمتری نسبت به بده بستان بی نقص سپر دارااست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.