تفاوت گلگیر ماشین و سپر ماشین در چیست؟

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

تفاوت گلگیر ماشین و سپر ماشین در چیست؟

۱۱ بازديد

گلگیر ماشین یک جزء ساختاری میباشد که در بالای قوس چرخ جای‌دارد و ‌به‌خیر و خوبی چرخ را پوشانده و از آن حفظ می‌نماید.

لوازم یدکی برلیانس در یدکی حقی مشهد پیروزی

این قطعه برای خودداری از جراحت به خودرو، در نتیج? پرتاب‌شدن سنگ و گل‌و‌لای از تحت چرخ و همینطور، زیباسازی کلی خودرو نصب میشود. در شکل عکس العمل، گلگیر ممکن میباشد تغییر و تحول صورت دهد تا پاره ای انرژی ضربه را جذب نماید.

در مقابل، سپر خودرو یک جزء محافظ میباشد که در جلو و عقب خودرو قرار گرفته میباشد. غرض اساسی آن جذب ضربه در هنگام واکنش با سرعت معدود و به‌دست‌کم‌رساندن زخم به خودرو و سرنشینان آن میباشد.

 

مواد تولید کننده گلگیر در خودروهای گوناگون چیست؟

فولاد: گلگیرهای سنتی برای ارتقا استحکام و دوام، اکثر وقت ها از فولاد ساخته می‌شدند. با این اکنون، گلگیرهای فولادی می توانند مستعد زنگ‌زدگی باشند.

آلومینیوم: آلومینیوم مدل‌وزن و مقاوم در قبال خوردگی میباشد که آن را به یک گزینش دوستداشتنی برای گلگیرها تبدیل می‌نماید. این ماده به ‌بهبود منفعت‌وری سوخت یاری کرده و معمولاً در وسایل نقلیه امروزی از آن استعمال میشود.

فایبرگلاس: فایبرگلاس به جهت وزن مدل و پوسته‌گیری سهل وآسان استعمال می گردد. این خصوصیت‌ها قابلیت پیاده سازی‌های بغرنج را آماده می‌نمایند. فایبرگلاس، اکثر زمان ها در خودروهای اسپرت و وسایل نقلیه سفارشی به شغل می‌رود.

پلاستیک‌های با استحکام بالا: در بعضی خودروها از پلاستیک‌های با استحکام بالا برای گلگیر استعمال می‌گردد. این مواد دارنده دوام و مقاومت بالا در قبال خوردگی می‌باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.