در صورت مشاهده نشانه ‌های سوختن واشر سرسیلندر چه اقداماتی باید انجام داد؟

۱۱ بازديد
در صورتی علامت‌های مرتبط با نیم سوز شدن واشر سرسیلندر را در خودروی خویش مشاهده کردید، مجال کافی برای مراجعه به یک تعمیرگاه و بده بستان واشر سرسیلندر را خواهید داشت.
لوازم یدکی دوو در یدکی حقی مشهد پیروزی
ولی در شکل مواجه شدن با علامت‌های سوختن واشر سرسیلندر، بایستی در سریع‌ترین مجال ممکن، اقداماتی را به شغل بیاورید. اقداماتی که شما در شکل مواجه شدن با علامت‌های سوختن واشر سرسیلندر می بایست جاری ساختن دهید، براین اساس میباشد.

مرحله نخستین: پیش از هر چیز شما می بایست نسبت به توقف بی نقص خودروی خویش مبادرت فرمائید.
مرحله دوم: بعد از توقف بدون نقص خودرو، شما می بایست خودروی خویش را بدون صدا نمائید.
مرحله سوم: در‌این مرحله شما بایستی کاپوت خودروی خویش را بالا ببرید.
مرحله چهارم: در مرحله آجل شما در بازه زمانی‌های وقتی 30 الی 40 ثانیه‌ای می بایست موتور خودروی خویش را برای دوران سه الی چهار ثانیه پر‌نور کرده و آن‌گاه مجدداً آن را خموشی فرمائید. شما می بایست این کار را تا تعدادی رتبه تکرار نمایید.
رعایت این نکات بی آلایش در شکل مواجهه با نماد‌های سوختن واشر سرسیلندر بسیار ضروری میباشد. چون با اجرا همین پروسه معمولی میتوانید از بروز زخم‌های شدیدی مثل چسبیدن پیستون و حلقه خودداری نمائید.

نظارت کلی
با نظارت کلی علامت‌های سوختن یا این که نیم سوز شدن واشر سرسیلندر، به‌این فیض رسیدیم که فرصت دقیقی برای ردوبدل واشر سرسیلندر نیست. بدین ترتیب هیچ مقطع و روتین ثابتی برای ردوبدل واشر سرسیلندر نیست. شایسته ترین شغل برای تدبیر از شرایط واشر سرسیلندر، مراجعه به تعمیرگاه‌ها و رسیدگی شرایط تندرست موتور و واشر سرسیلندر میباشد.

در نصیب پایانی این مقاله با عملکردهای موردنیاز بعد از مواجه شدن با نماد‌های سوختن سرسیلندر آشنا شدیم. در لحاظ داشته باشید که در شکل مشاهده این آیه‌ها، می بایست سریعاً همه فرآیند مذکور را به ترتیب اجرا دهید. اعتنا فرمایید که شما در شکل مشاهده نشان‌های نیم سوز شدن سرسیلندر، با مراجعه به یک تعمیرگاه (برای نظارت شرایط تندرست واشر سرسیلندر) میتوانید از بروز ضرروزیان‌های هنگفت دوری نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.