آشنایی با ویژگی های فیلتر روغن با کیفیت

خرید لوازم یدکی برلیانس در مشهد

آشنایی با ویژگی های فیلتر روغن با کیفیت

۱۴ بازديد

موتور شما برای کارایی درست به وسعت متعددی از روغن منزه نیاز دارااست؛

لوازم یدکی برلیانس در مشهد در یدکی حقی پیروزی مشهد

در حالتی‌که غربال روغن به طور عصر‌ ای ردوبدل نشود، ممکن میباشد غربال به شدت مسدود خواهد شد و وسعت روغن عبوری از غربال و درون موتور شما کاهش یابد. فارغ از این روغن، موتور شما ممکن میباشد جراحت بدون شوخی ببیند. شما بایستی برای همت عالی، از فیلترهای روغن مرتبه یک به کار گیری فرمایید که بتواند فشار روغن را درون غربال تهیه و تنظیم نماید.

موتورهای ساخت و ساز اول از غربال روغن به کارگیری نمی‌ کردند و حتی با روغن بی‌ چگونگی نصب می‌ شوند که منجر ردوبدل مکرر روغن می‌ گردد. وقتی که نوآوری او‌لین سیستم تصفیه روغن با جریان بی نقص بسط یافت، خلل حل شد. به صورت معمول، روغن پیش از وصال به اجزای متحرک باطن موتور از غربال عبور می‌ نماید.

موتور و سیستم‌ های هیدرولیک خودرو شما قطعات گران قیمتی می باشند که می بایست با غربال روغن کیفیت بالا مثل غربال روغن سرکان از آنان مراقبت نمائید. غربال روغن عملکردهای متعددی را برای یاری به ارتقاء قدمت موتور شما ایفا می‌ دهد. روغن موتور را منزه می‌ نماید و از وصال آلاینده‌ ها به موتور دوری می‌ نماید. طیف وسیعی از فیلترهای روغن وجود داراست که می‌ توانید در بازار خریداری فرمائید و گزینش غربال مطلوب برای خودروی خویش با موثرترین غربال یا این که غشاء می‌ تواند مقداری سخت باشد. در حالی که مدام خرید قطعات جایگزین سفارش گردیده بوسیله کمپانی پیشنهاد می‌ خواهد شد، می‌ توانید این کارداران را هنگام تعیین و خرید غربال روغن با کیفیت بالا در حیث داشته باشید. در حالتی‌که بخواهید با خصوصیت‌ های غربال روغن با کیفیت آشنا گردید می بایست بگوییم که‌این خصوصیت‌ ها به تفصیل پایین میباشد:

دارنده قوطی بادوام:
یک غربال روغن خوش تشکیل داد دارنده یک قوطی فلزی بادوام میباشد که اجزای گوناگون را در خویش مکان داده و نصب و برداشتن آن را سهل می نماید. هرچه قوطی قطور خیس باشد، فشار بیشتری را تحمل می نماید. ورقه اساس رزوه ای جایی میباشد که غربال به سطح نصب موتور متصل میشود.
غشای اثر گذار:
فیلترهای روغن جایگاه یک، می‌ توانند تا ۵۰ درصد سطح قابل استعمال غشا را اضافه نمایند. غشای غربال از سلولز، اطراف تصنعی یا این که الیاف میکروگلاس تاسیس شده است. این غشاها در از در میان بردن ذرات، اثرگذار می باشند. ۲۰ تا ۴۰ میلرون راجع‌به سلولز و ۸ تا ۱۰ میکرون برای گوشه و کنار‌های تصنعی! الیاف میکروگلاس خلال این محدودیت تکان، روغن نادر و دوام عالی را ارائه می‌ دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.