لوازم یدکی ماشین چینی مشهد

خرید لوازم یدکی چینی در مشهد

تاریخچه سیستم abs

۰ بازديد

این سیستم آغاز در دهه ۱۹۵۰ گزینه به کارگیری قرار گرفت، جایی که تحت عنوان یک راهکار ضد لغزش برای هواپیماها به کار گیری شد. این تکنولوژی نخسین بار دو دهه آن‌گاه به لطف فورد و کرایسلر در اتومبیل‌ها ظواهر شد. abs یک خصوصیت استاندارد در مجموع خودروهای نو فروخته گردیده در بریتانیا از سال ۲۰۰۴ بوده میباشد.

لوازم یدکی دوو

 

 

سیستم ABS همینطور بخشی طلاق ناپذیر از سیستم‌های در اختیار گرفتن پایداری الکترونیکی (ESC) میباشد. در اختیار گرفتن‌های پایداری حتی وقتی که ترمز نزده باشید هم در درحال حاضر شغل میباشد.

معمول ترین تنظیمات ABS از این اجزا تشکیل‌شده میباشد:

واحد در دست گرفتن هیدرولیک ABS: اسم دیگر این نصیب مدولاتور ABS یا این که پمپ ABS میباشد. این قسمت دارنده یک موتور الکتریکی میباشد. این قسمت سوپاپ ABS میباشد. از دو بخش شیربرقی و یک شالوده تشکیل‌شده میباشد. فشار هیدرولیک خطوط ترمز با اذن این نصیب در دست گرفتن می شود. بخشی که‌این وظیفه را برعهده داراست یک شیر برقی میباشد. همینطور به یک سیم پیچ مغناطیسی نیز نیاز میباشد. این شیر روزنه مایع ترمز را گشوده و بسته می‌نماید. باتوجه به پیاده سازی مدولاتور ABS تعداد شیرهای برقی می تواند مختلف باشد.
سنسور ABS: این قسمت مسئول رساندن داده ها مرتبط با سرعت چرخ میباشد. این داده ها بایستی به ماژول در اختیار گرفتن ABS داده شوند.

علت باد کردن شلنگ رادیاتور ماشین

۰ بازديد

سه برهان مهم برای باد کردن شلنگ رادیاتور وجود داراست که او‌لین گزینه فشار بیشتراز حد میباشد.

لوازم یدکی برلیانس در مشهد

 

در شرایطی که جدیداً رادیاتور ماشین را ردوبدل کرده‌اید، این احتمال وجود دارااست که فشار متعددی در سیستم و مخصوصاً شلنگ ها ساخت و ساز گردیده باشد چون انگیزه ذیل فشار بودن شلنگ رادیاتور به عدم هواگیری شلنگ ها و بست ها و رابط های در بین لوله مربوط میگردد. دومی انگیزه باد کردن شلنگ رادیاتور ماشین ساییدگی و فرسودگی میباشد. درصورتی که درون شلنگ رادیاتور فرسوده گردیده باشد ممکن میباشد این فرمان حباب های هوا ساخت‌و‌ساز نماید که سبب ساز می‌شود قسمت بزرگی از شیلنگ رادیاتور باد نماید. در غایت اینکه شلنگ های رادیاتور در معرض حرارت بسیار زیاد میتوانند باد نمایند. در صورتیکه موتور ماشین شما بیش تر از حد گرم شد‌ه‌است، مایع خنک کننده داغ سبب ساز متورم شدن شلنگ های رادیاتور می‌شود.

چنانچه متوجه باد کردن شلنگ رادیاتور ماشین گردیده‌اید می بایست در اسرع وقت آن‌ها را بده بستان نمایید. به همین خواسته آغاز ماشین را برای رسیدگی شلنگ های رادیاتور به یک مکانیک گزینه متکی بودن نشانه دهید تا با ردوبدل شلنگ ها، این نقص‌ را برطرف نماید.

انگیزه محکم شدن شیلنگ رادیاتور ماشین
دمای بیش تر از حد دور و بر، گرمای موتور و مواد لاستیکی تمامی عواملی میباشند که سبب ساز به کم آب شدن و محکم شدن شیلنگ رادیاتور ماشین می‌شوند. خلال این، اسیدهای خاصی در سیستم خنک کننده وجود دارا هستند که میتوانند به گذر زمان فرصت منجر تخریب لاستیک شوند و یکپارچگی شیلنگ ها را به خطر بیندازند. اینها بزرگترین انگیزه محکم شدن شیلنگ رادیاتور ماشین هستند که در‌این حالت در‌حالتی که شیلنگ های رادیاتور را بده بستان نکنید اشتباهات مختلفی مانند نشتی مایع خنک کننده و داغ شدن بیشتراز حد موتور بوجود می‌آید.

انواع لنت ترمز خودرو و تفاوت آنها باهم

۰ بازديد

لنت های ترمز دیسکی تخت میباشند و سطح صاف آن‌ها با سطح هموار دیسک‌ها سایش پیدا می‌نماید که خودرو را از تکان گشوده می دارد. اشکال لنت ترمز دیسکی یک قطعه فولادی مسطح با یک لایه مواد قابل اصطکاک کلفت هم جهت می باشند. مکانیزم سیستم ترمز خودرو این چنین میباشد که سیال از خطوط ترمز به سمت ذیل جنبش می نماید و در آنجا کالیپر را بدون چاره می نماید یک جفت لنت ترمز را بر روی دیسک ترمز فشار دهد، که منجر پایین آمدن سرعت می گردد.

لوازم یدکی دوو

 

در مقایسه با ترمزهای ظرف‌ای، ترمزهای دیسکی توان توقف بیشتری را ارائه میدهند و دیرتر داغ میگردند. در حالی که خیلی از خودروهای اهل ایران از ترمزهای پیاله‌ای بر روی چرخ های عقب به کارگیری می نمایند، البته در تمامی چیز از سدان‌های خانوادگی گرفته تا کامیون ها و خودروهای اسپرت ترمزهای چهار چرخ دیسکی می‌باشند. در مجموع پنج نوع لنت ترمز ماشین وجود داراست که کالا لنت ترمز ها با یکدیگر تفاوت داشته و هر یک به صورت خاصی کار می نمایند. به‌دنبال به معرفی “اشکال لنت ترمز خودرو و تفاوت آن ها باهم” می‌پردازیم.

لنت ترمزهای آزبست
لنت های ترمز در ترمزهای دیسکی آغاز از آزبست ساخته می شدند، ماده‌ای که گرما را جذب می نماید و برای سایش لنت ترمز در هنگام ترمزگیری مطلوب میباشد. با این هم اکنون، آزبست یک ماده سرطان‌زای بسیار توانمند میباشد و در کسانی که در معرض زمانبر مقطع این ماده قرار گرفته‌اند، احتمال بروز سرطان را به مقدار متعددی ارتقا می‌دهد. وقتی که لنت ترمز از کالا آزبست فرسوده میگردد، آزبست در هوا آزاد گردیده و رانندگان ناآگاهانه آن را استنشاق می نمایند. سازندگان لنت ترمز متوجه شدند که آزبست ترکیبی امن برای استعمال در سیستم های ترمز وجود ندارد. در سود، لنت های ترمز ارگانیک یا این که لنت های ترمز غیر آزبست آلی (NAO) ساخت و ساز شدند.

لنت ترمز ارگانیک
شاید برایتان خیره کننده باشد، البته حدود ۶۷ درصد از خودروهای نو فروخته گردیده در ایالت متحده به طور استاندارد، دارنده لنت ترمز ارگانیک می‌باشند. این نوع لنت از مخلوطی از الیاف و موادی مانند لاستیک، ترکیبات کربنی، شیشه یا این که فایبرگلاس و کولار تاسیس شده است و با رزین به هم پیوند میخورد. آن ها گرد و غبار کمتری نسبت به بقیه اشکال لنت ترمز مانند لنت های فلزی ساخت می نمایند و با بها ذیل تری در دسترس می‌باشند.

مغایر لنت ترمز آزبست که عمدتاً در وسایل نقلیه هنگفت و با همت بالا استعمال می گردد و اصطکاک متعددی ساخت می نماید، لنت ترمز ارگانیک اصطکاک متوسطی را فارغ از گرمای زیاد ساخت‌و‌ساز می نماید. این نوع لنت برای رانندگانی که از اتومبیل خویش برای رانندگی و رفت و آمد روزانه استعمال می نمایند، مطلوب میباشد. لنت های NAO قابل انعطاف‌خیس از دیگر لنت های ترمز می‌باشند که سبب ساز میشود ساکت خیس و بی صداتر از دیگر لنت ها شغل کرده و فشار متعددی به روتورهای ترمز وارد نکنند، که‌این یک مزیت بسیار اصلی میباشد، چون تعمیر یا این که ردوبدل روتورهای ترمز در شکل زخم دیدن معمولاً هزینه‌بر خواهد بود.

آیا کاتالیزور در مصرف سوخت تاثیر دارد

۰ بازديد

در صنعت خودروسازی، مداقه منفعت‌وری سوخت در راس دقت قرار گرفته میباشد که به وسیله ترکیبی از کارداران اقتصادی، محیطی و تکنولوژیکی هدایت می گردد. با ارتقاء نگرانی‌ها در زمینه ی تغییرات آب و هوایی و پایداری گوشه و کنار زیست، کاهش تکثیر گازهای گلخانه‌ای از وسایل نقلیه به حق تقدم مهم تبدیل شد‌ه‌است. منفعت‌وری سوخت نقش مهم در حصول بدین غرض جاری ساختن می نماید، چون به صورت بی واسطه بر واحد سنجش سوخت مصرفی و متعاقباً بر وسعت آلاینده‌های ساخت گردیده اثر میگذارد.

لوازم یدکی برلیانس در مشهد

 

امروزه شرکت های بلندمرتبه خودروسازی به صورت فزاینده‌ای بر اختراع در فناوری موتور، مواد مدل وزن، آیرودینامیک و پیشرانه هیبریدی یا این که الکتریکی تمرکز می نمایند تا خودروهایی تولید نمایند که خیر صرفا مصرف سوخت کمتری دارا‌هستند، بلکه آلاینده‌های کمتری نیز منتشر می نمایند. بالاتر از ملاحظات زیست محیطی، سود‌وری سوخت از حیث اقتصادی موءثر میباشد، چون هزینه سوخت را برای مصرف کنندگان کاهش میدهد و به صرفه جویی در انرژی یاری می نماید.

حالا سوالی که بوجود میاید این میباشد که اثر کاتالیزور در مصرف سوخت چه گونه میباشد و آیا کاتالیزور در مصرف سوخت اثر داراست؟ همان طور که اشاره کردیم، کاتالیزور ماشین برای کاهش تکثیر گازهای گلخانه‌ای نقش بسیار مهمی دارااست و تحت عنوان یک محافظ گوشه و کنار زیستی زیرکانه شغل می نماید. کاتالیزورها ترکیبی از عکس العمل‌های شیمیایی را برای تبدیل آلاینده‌های مضر به مواد کمتر مضر پیش از خروج از لوله اگزوز خودرو به شغل میگیرند. البته اثر کاتالیزور بر مصرف سوخت یک جنبه حیاتی در پیاده سازی خودرو و در دست گرفتن آلایندگی میباشد. در حالی که کاتالیزورها در نوبت نخستین برای کاهش آلاینده‌های مضر شناخته می گردند، البته نقش مهمی در انتخاب مصرف سوخت کلی خودرو دارا‌هستند. درپی ما به رسیدگی نحوه های مختلفی که کاتالیزور بر مصرف سوخت اثر میگذارد، پرداخته‌ایم:

فشار برگشتی به موتور: کاتالیزورها به جهت پیاده سازی و قرارگیری در درون سیستم اگزوز، می‌توانند یه خرده فشار برگشتی ساخت‌و‌ساز نمایند که قادر است تلاش موتور و در فیض بازده سوخت را زیر اثر قرار دهد. این فشار برگشتی به جهت مقاومت در قبال جریان گازهای خروجی کاتالیزور بوجود میاید.
کالیبراسیون موتور: برای نگهداری ادغام مطلوب سوخت به اکسیژن و پارامترهای اگزوز، کامپیوتر ماشین یا این که به عبارتی ECU اکثر اوقات پیکربندی خویش را در جواب به داده‌های سنسور اکسیژن بنا شده در گذشته و بعداز کاتالیزور اعمال می‌دهد که‌این پیکربندی قادر است بر مصرف سوخت خودرو اثر گذار باشد. یک کاتالیزور کارآمد ضمانت می نماید که موتور به صورت با صرفه شغل می نماید و در فیض مصرف سوخت کاهش می‌یابد.
گرم شدن کاتالیزور: کاتالیزورها برای سعی اثر گذار به دمای کاری خاصی نیاز دارا هستند. هنگامی که کاتالیزور ماشین بیشتراز حد گرم می‌شود، کوشش آن کمتر می‌شود و موتور ممکن میباشد با سوخت بیشتر عمل نماید که در فیض مصرف سوخت ارتقا پیدا می نماید.

اجزا تشکیل دهنده پلوس

۲ بازديد

پلوس خلاص کن
بعضا از اتومبیل ها دارنده پلوس خلاص کن دستی می‌باشند که مکلف به قفل نمودن سیستم پلوس خلاص کن خویش قبل از اینکه وارد مسیر های لغزنده و مشقت بار صحرایی یا این که برفی شوند می باشند، چرا عدم ایفا این فرایند موجب گیر کردن اتومبیل در طول ایستادن و به کارگیری از دنده امداد درین مسیر ها خواهد شد. این قسمت مهم‌ترین “اجزا پلوس” محسوب میشود.

لوازم یدکی دوو

 

 

خودرو هایی که از ۴ چرخ مستمر به طور مستمر استعمال می‌نمایند، نیازی به پلوس خلاص کن نخواهند داشت. در‌صورتی‌که که شرایط قفل پلوس خلاص کن شخصی فعال گردیده و خلاف سعی بسیار آزاد نشود، ضربه زدن به آن به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. آزاد نمودن پلوس با یه خرده جلو و عقب بردن آن قابلیت پذیر خواهد بود.

برخی از خودرو ها همانند تویوتا لندکروز به وسیله پلوس خلاص کن خود کار مدد میشود. براین اساس، وقتی که دنده یاری فعال خواهد شد، پلوس به طور خودکار قفل شود و زمانی که خودرو به حالت دو چرخ بازگردد پلوس از شرایط قفل بیرون میشود.

مشعلی
مشعلی قطعه ای میباشد که در انتهای گیربکس قرار داشته و از روش سه شاخ پلوس که در قسمت داخلی گیربکس جای‌دارد به پلوس متصل میشود. در‌حالتی که که در طول جنبش، خودرو آغاز به لرزش کرده و یا این که صدای سایش به گوش رسد، عالی میباشد نسبت به پژوهش این قطعه مبادرت نمایید به دلیل آن که این علائم آرم دهنده فساد مشعلی می‌باشند.

انواع دزدگیر ماشین

۱ بازديد

۱٫ دزدگیر معمولی ماشین
دزدگیرهای معمولی، دزدگیر هایی میباشند که با عکس العمل یک ضربه به خودرو، صدای آژیرهای آن بلند میشود.

لوازم برلیانس در مشهد

 

 

این دزدگیر ها صرفا هنگامی که مسافت صاحب و مالک خودرو با خودرو مجاورت باشد، به درد میخورند. در واقع مسافت صاحب و مالک خودرو بایستی از یک حد معین بیشتر نباشد که صدای آژیر دزدگیر را نشنود. این عیب بزرگی برای دزدگیرهای معمولی میباشد که مالک خودرو در شکل بدور بودن از خودرو در لحظه سرقت، هیچ اطلاعی از دزدیده شدن آن نخواهد داشت.

۲٫ دزدگیر تصویری ماشین
دزدگیرهای تصویری ماشین به یک برگه اکران متصل میباشند که حالت ماشین را در آن کاغذ اکران آرم میدهد. از جمله، در‌حالتی که که شخصی ضربه ای به خودروی شما وارد نماید بر روی شیت اکران خرد جانور روی دزدگیر خودرو یا این که به عبارتی ریموت خودرو، عکس چکش ظواهر می گردد. دزدگیرهای تصویری نسبت به دزدگیرهای معمولی توسعه یافته خیس میباشند و مجهز به قفل طفل نیز هستند. این نوع دزدگیر ها به گونه ای پیاده سازی گردیده اند که زمانی مالک خودرو به خودرو مجاورت می گردد درب های ماشین به طور اتومات گشوده میگردند. هرچند این دزدگیر ها خوب از دزدگیرهای معمولی می باشند اما تجهیزات آنها هم مادامی قابل به کار گیری میباشد که مالک خودرو از خودرو خیلی بدور نشده باشد و همینطور باتری ریموت ضعیف نشده باشد.

دزدگیر ماشین سیم کارتی
این نوع دزدگیرهای ماشین، توسعه یافته ترین و امروزی ترین نوع میان گونه های دزدگیرهای ماشین می باشند. این نوع دزدگیرها، دارنده یک سیم کارت در باطن خویش هستند که بوسیله آنتن جی اس ام، داده ها مورد نیاز را برای مالک خودرو ارسال می نمایند. این داده ها در یک نرم افزار موبایل مالک خودرو نشان داده می شود. مالک خودرو، با این نوع دزدگیرها می تواند از شیوه بدور خودروی خویش را پر‌نور و بی سروصدا نماید. یعنی حتی در شرایطی که خودروی وی، به وسیله دزد دزدیده گردیده باشد صاحب و مالک خودرو می‌تواند از رویه بدور آن را بی صدا نماید. این امکان، یک قابلیت و امکان بسیار فوق العاده برای دوری از دزدیده شدن ماشین محسوب میشود.

جلوبندی ماشین چیست؟

۳ بازديد

مجموعاَ، جلوبندی ماشین (Car Upholstery) به بخش جلویی و زیرین خودرو گفته می شود که به نوعی همگی قسمت های جلویی مانند چرخ های جلویی، امر و رغبت دستور را دربرگیرنده می گردد.

لوازم یدکی دوو

 

 

جلوبندی خودرو همچون سیستم تعلیق خودرو در راحتی سرنشینان و به دست آوردن ضربات وارده بر تاثیر عبور از سطح های ناهموار فعالیت می‌نماید.

تفاوت عمده ای که‌این دو قسمت از یکدیگر دارا هستند در‌این میباشد که سیستم تعلیق خودرو دربرگیرنده یاری فنر ها و چرخ های عقب می گردد. چرخ های جلویی نقش هدایت خودرو به طرفین را داراست به همین ادله سیستم تعلیق نصیب جلویی خودرو نسبت به نصیب عقبی از مداقه بیشتری برخوردار‌است.

اجزای تشکیل دهنده جلوبندی ماشین چیست؟
قطعات مختلفی در جلوبندی ماشین وجود دارا‌هستند و این اجزا هر یک نقش موثری را بر ذمه دارا‌هستند. به همین عامل، فساد در هر یک یک از این بخشها در غایت موجب بروز خلل در طی رانندگی گردد. این قطعات عبارتند از:

سیستم امر
سیستم تعلیق در جلو
سیبک ها
اکسل
فنر و امداد فنر های جلو ( شما می توانید شایسته ترین بها امداد فنر ماشین را با تضمین اصالت از مغازه یدک هم پا خریداری نمایید.)
سگ دست و شغال دست
طبق
تمایل تعادل و رغبت موجگیر
رام
بلبرینگ و توپی چرخ ها
سیستم چرخ ها

مدت زمان شارژ باتری ماشین با دینام

۲ بازديد

برای بخش اعظمی از راننده‌ها پرسش میباشد که آیا ماشین درجا فعالیت نماید باتری شارژ می شود؟ در پاسخ این پرسش بایستی بگوییم که آری باتری شارژ می گردد.

لوازم یدکی برلیانس در مشهد

 

 

در شرایطی‌که در حالا رانندگی می‌باشید، “دوران فرصت شارژ باتری ماشین با دینام” معمولا دربین ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت ارتفاع میکشد.

درصورتی که میخواهید باتری خودرو را در وضعیت درجا و بوسیله دینام شارژ نمایید، حتما فرصت بیشتری زمان خواهد برد تا باتری شارژ خواهد شد. چهت نیل به شارژ به طور تقریب ۸۰ درصد، می بایست دست کم ۲ ساعت ماشین را در وضعیت درجا قرار دهید. در لحاظ داشته باشید که بازه زمانی فرصت شارژ باتری خودرو بوسیله دینام در وضعیت متعدد رانندگی گوناگون میباشد.

پس در شرایطی‌که امکانش برای شما وجود داراست مدام شایسته ترین فعالیت این میباشد که با وسیله نقیله خویش رانندگی فرمائید تا باتری سریعتر شارژ خواهد شد. در حالتی که نمی خواهید رانندگی نمایید، یک جایگزین برای شما وجود داراست. میتوانید پای خویش را روی گاز قرار دهید و به دور موتور را ارتقا دهید. به صورت نمونه زمانی بدور موتور را به ۳ هزار به دور در دقیقه میرسانید می توانید باتری را همچون رانندگی کردن شارژ فرمایید.

دکمه های سیستم کروز کنترل و کاربرد آن ها

۳ بازديد

کلید های مختلفی بر روی نصیب کروز در دست گرفتن وجود داشته و محل قرار گیری هریک از آنان بسته به کمپانی تولید کننده گوناگون میباشد.

لوازم یدکی ماشین چینی

 

 

مثلا، در بعضا از اتومبیل ها این دکمه ها بر روی دستور، بر روی گروه برف منزه کن، بر روی یک تیم غیر وابسته پشت امر، و یا این که حتی بر روی تیم راهنما قرار می گیرند.

لوازم یدکی چینی

 

 

اینک به رسیدگی “دکمه های کروز در اختیار گرفتن” و همت هر مورد از آنان میپردازیم :

کلید ON / OFF
این کلید برای راه اندازی و یا این که راه‌اندازی سیستم کروز در اختیار گرفتن گزینه استعمال قرار میگیرد.

کلید Set
پس از فعال سازی، سیستم بایستی از روش فشار دادن پدال گاز، سرعت متبوع را ارتقاء داده و با فشردن این کلید سرعت موردنظر را بر روی اتومبیل اثبات نماید.

کلید Accel
این کلمه و واژه به معنای بالا بردن سرعت خودرو هست؛ در فیض، در صورتیکه راننده بخواهد سرعت را به ترازو یک کیلومتر بر ساعت بالا برنده شود، از روش فشار دادن این کلید مبادرت کرده، و بعداز آن که ارتقاء سرعت شکل گرفت، این سرعت تحت عنوان سرعت اثبات اتومبیل در حیث گرفته گردیده و جایگزین سرعت گذشته می شود.

کلید Decelerate / Coast
نقش این کلید مشابهت متعددی با کلید Accel دارااست، البته تفاوت در آن میباشد که سرعت را کاهش داده و راننده با فشردن این کلید میتواند سرعت را اندازه دلخواه نادر کرده و با فشار دادن این کلید، این سرعت به طور اثبات درمی‌آید.

کروز کنترل تطبیق پذیر چکار می‌کند؟

۳ بازديد

وقتی که راننده پدال گاز را فشار می دهد، روزنه گاز گشوده گردیده و سرعت نیز ارتقاء مییابد. در‌این‌صورت‌، کروز در دست گرفتن برای اجرای عملیاتی شبیه روند مذکور تشکیل‌شده و سیستم خودکار عملگر این سیستم به روزنه در اختیار گرفتن گاز وصل گردیده و از روش در اختیار گرفتن معیار هوای ورودی به روزنه، سرعت را در هر لحظه تهیه و تنظیم می‌نماید. این مراحل در حالی میباشد که راننده دیگر نیاز به فشار دادن پدال گاز ندارد.

لوازم یدکی دوو

 

 

اصولا عملگر با شل و ول کردن و کشیدن کابلی که به روزنه گاز وصل میباشد توانگری به دست به چنگ آوردن سرعت را پیدا می‌نماید. رانندگان در خودرو هایی که دارنده سیستم کروز در دست گرفتن میباشند می توانند آیتم در دست گرفتن سرعت را کنسل و یا این که فعال کنند.

در شکل فعال شدن سیستم، در اختیار گرفتن سرعت اتومبیل از روش تهیه و رئیس روزنه گاز شکل میگیرد و این روند زمانی که راننده پدال گاز را می‌فشارد نیز برقرار میباشد، با این تفاوت که در شکل فعال بودن کروز در اختیار گرفتن روزنه گاز بجای در دست گرفتن از روش فشار دادن پدال گاز، بوسیله راه و روش کابلی که به یک مشوق متصل بوده در اختیار گرفتن می‌گردد. سوپاپ روزنه در اختیار گرفتن سرعت و توان موتور خودرو هم با محصور شدن معیار هوا در آن، زیر در اختیار گرفتن قرار میگیرد.