وقتی پدال ترمز و گاز همزمان فشرده شود چه اتفاقی می‌افتد؟!

۹ بازديد

آری تمامی‌ی شما عزیزان ماشین بازان بالفطره می باشید البته هم اکنون مجال دقت میباشد! لوازم یدکی برلیانس توشه آتی که تصمیم گرفتید یک برن اوت قابل‌اعتنا با خودروی دیفرانسیل عقب دیرین خویش بزنید خوب میباشد این کلیپ را به خاطر داشته باشید. شما خیر فقط لاستیک‌های بخت‌برگشته را از در میان می برید بلکه چیزهای دیگری را نیز دود میکنید! در‌حالتی که هنگامی که پدال گاز و ترمز را هم زمان فشار داده و ترمزهای عقب سرگرم باشند چه اتفاقی خواهد به‌زمین‌خورد؟

می بایست اذعان داشت اکثر برن اوت‌ها (بکسوات) تماماً مشابه مورد ها صورت گرفته در ویدیو نیستند. بعداز پیشگفتار‌ی نسبتاً زمان بر که تعجب آور به لحاظ میرسد، اصل مقاله از دقیقه ۳:۴۵ کلیپ آغاز گردیده و تا دقیقه ۶:۳۰ ادامه مییابد، جایی که دست‌اندرکاران گاراژ ۵۴ میفهمند کالیپر حریق گرفته میباشد. همینطور پیش گویی می زنیم این کلیپ در یک‌سری جایی بازنویسی گردیده‌است براین اساس به احتمال زیاد ویدئوی منتشر گردیده اصولا زمان بر‌خیس از این کلام‌ها بوده میباشد. با این وجود، نگاه کردن به اینکه ترمزها چه طور بعد از مدتی سرگرم بودن داغ می شوند قابل‌تأمل میباشد.

ما در نقطه پایان کلیپ می فهمیم که راننده با فشار به طور همزمان پدال ترمز و گاز منجر میگردد روتورها به خیال گرمای زیاد بشکنند. گرما به‌شکل بی نقص پوشش کالیپر را از در میان برده و حتی منجر می گردد پین لنت‌های ترمز تاب برداشته و غیرقابل به کارگیری شوند. ما نمی‌دانیم این ترمزها به چه دمایی رسیده‌اند البته با اعتنا به تغییرات انجام شده در پین‌ها و روتورها می‌قدرت آن را بیشتر از ۵۴۰ سانتی گراد دانست.

اما یک برن اوت ۳۰ ثانیه‌ای سبب داغ شدن ترمزها تا این حد نمی شود البته مطلقاً توشه آجل که میخواهیم لاستیک دود کرده و اعتنا سایرافراد را به خویش جلب کنیم این کلیپ را از حافظه نخواهیم موفقیت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.